Livet mitt forandret seg i New York

Nå sitter vi på flyet på vei hjem til Norge. Fulle av opplevelser, inntrykk og følelser. På disse 6 dagene har jeg besøkt et nytt kontinent, blitt fridd til midt på Times Square og jeg har fylt 25 år. Livet smiler virkelig og jeg nyter det! På denne turen har livet mitt virkelig forandret seg, og jeg elsker det!

I går hadde vi siste dagen med seightseeing så vi dro på litt forskjellige steder vi hadde blitt anbefalt. Det aller beste stedet vi dro til var World Trade Center. Jeg hadde blitt tipset av min gode venninne Nora som har jobbet som flyvertinne, at det var et must-see sted.

Så vi tok turen og det er jeg så glad for! Vi tok heisen opp til 100. etasje hvor vi fikk full tour av hele opplegget, og fikk se utover HELE New York. Utsikten var helt amazing. Kanskje ikke så rart med tanke på at vi var 550 meter over bakken. En ting vi merket skikkelig godt når vi gikk ut av heisen, var at det kjentes ut som at hele bygget svaiet frem og tilbake. Jeg tenkte jo at det var helt umulig at et bygg kunne svaie. Men det tok jeg feil! På dager med ekstremt mye vind svaier det nesten 15 cm frem og tilbake. Det er jo helt sykt!

Vi ble værende på trade Center en god del timer, bare for å virkelig ta innover oss den fantastiske utsikten. Så vi satt og ned på restauranten og spiste en tre retters middag og drakk drinker mens vi så solen gå ned over New York. For et syn det var!

Nå lander vi straks på Gardermoen så jeg får runde av. Har mer spennende å vise dere fra New York senere i dag, og vloggen fra reisen kommer i morgen. Så følg med! 🙂