Kourtney Kardashian bor på samme hotell som oss

Gjett hva jeg har klart å finne ut via litt cyber-stalking? Kourtney Kardashian bor på samme hotell som oss! Altså, hvor sykt er ikke det? Jeg er jo tidenes Kardashian fan, og elsker å se på Keeping up with the Kardashians. Så dere kan jo tenke dere hvor gira jeg er nå!

Det sykeste er at jeg fant det ut ved en tilfeldighet. Jeg scrollet igjennom instagram og helt tilfeldigvis så jeg et bilde av Kourtney der hun spiste frokost på Tiffany´s i New York. Det sykeste er at Per Fredrik hadde vært på Tiffany´s helt samtidig, men de var i forskjellige etasjer. Han var jo i den avdelingen der de fikset ringen til meg, og Kourtney hadde vært i den etasjen hvor man spiser lunsj. Det som er enda sykere er at Per Fredrik hadde først gått i feil etasje, og sett at det stod flere kamerateam der, uten at han skjønte hvorfor. 

Senere på dagen så jo jeg bildet om at hun hadde vært der, så jeg sjekket mystoryen hennes med en gang. Dette var da rett før frokosttider i går, og gjett hva jeg så. På frokostbildet var det eksakt samme pynt, bestikk og alt som er her vi bor. Men jeg var fortsatt litt usikker på om hun var på samme hotell. Så jeg fortsatte å titte utover dagen. Plutselig la hun ut et bilde av pynt på hotellet, og det var da jeg virkelig skjønte at hun faktisk bor på samme hotell som oss. “Honey, i’m home” stod det på bildet der man ser pynten som er veldig særegen for hotellet. 

Så jada, da fikk jeg virkelig bekreftet det. Hun bor her nå! Jeg har så lyst til å møte henne, og det hadde virkelig vært så stas! Men sjansen for å tilfeldig møte på henne er jo liten. Men jeg krysser fingrene. Så får vi se om jeg får tatt en selfie med henne. Hehe! 

Jeg skjønner i alle fall veldig godt hvorfor hun bor på dette hotellet, for det er jo helt sinnsykt fint her. Snek meg en tur rundt på spa området i går, og jeg ble helt målløs over hvor fint det er her! Altså, bare se på bildene under så skjønner dere hva jeg mener! 

Kjenner jeg kommer til å savne dette nydelige hotellet! Vi reiser jo hjemover til Norge i natt, så innen dette innlegget er publisert har vi allerede sjekket ut!  

14 kommentarer
    1. Dra til frokosten med en gang den åpner i morgen, og sitt det helt til den stenger! Hun går helt sikkert innom for litt mat, så får du se henne uten fullt av kamerateam rundt😅🙌🏽

    2. Det er helt sykt at du er på samme hotel som henne. 💗Mamma ser også på The Kardashians hvis du møter henne så MÅ du spørre om å ta en selfie😘💗å dele det på bloggen å insta seff😂Hehe👍😘😘😘😘

    3. var dere der bare i 3 dager?😅 Trenger jo vertfall 1-2 uker for å få den skikkelige new york-følelsen

    4. Så kult. Veit egentlig ikkje kven ho er men har høyrt om the kardashians. Det hadde sikkert vert nett som at eg skulle hat møtt Marcus og Martinus. 😉😉😉😉😉😊😊😊😊😊😊😊

    5. Ja så hun la ut: «Breakfast at Tiffany?s» og «Honey im home» snappen. Så artig! Er du heldig så kanskje du får et glimt av henne også!

    6. Se på snapchaten til kourtney nå så er hun hjemme så tror ikke du møter henne med det første. Så kult at du er på samme hotell som henne. De er jo I new York hele tiden.❤️ Stor fan av dere begge❤️

    7. Ka heiter kourtney på snap??
      Og flere i kardash og jenner familie ??
      Gratulere så masse me forlovelsen derre er så søte ilag❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg