De skremte livet av oss!

I går var vi på tidenes temarestauraunt, og det var så gøy! Per Fredrik hadde fått tips av en følger på twitter om at vi burde sjekke ut ninja restauranten i New York, og etter litt googling fant vi ut at vi bare måtte dit. Det lå cirka en halvtime unna hotellet med taxi, i Tribeca bydelen.

Når man kom inn på restauranten måtte man gå igjennom en lang gang, der ninjaer hoppet frem og skremte livet av oss. Jeg er jo så sinnsykt skvetten av meg, så jeg fikk nesten hjerteinfarkt flere ganger der. Hah! Var helt shaky innen jeg satt meg ved bordet. Men det var gøy da! 

Maten var veldig bra, og hver gang servitøren kom bort til oss lagde han masse ninja lyder og bevegelser. De hadde også forskjellige retter som ble servert med ninja stil hvor de tryllet frem maten. Utrolig morsomt! Mens vi spiste dessert kom til og med en magiker bort til oss og hadde trylleshow foran bordet vårt. Det var helt mindfuck å se på når han holdt på, for jeg skjønte virkelig ikke hvordan han klarte triksene. 

Filmer forresten masse til en vlog mens jeg er her, så husk å følge med på Youtube til uka, for da kommer video fra hele oppholdet! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg