Suiten vår i New York

Nå har vi nettopp kommet inn på hotellet etter en lang dag med seightseeing og shopping. Vi har allerede sett så mye av New York, og opplevd mye av det fine her!

Før jeg begynner å vise dere noe av det, vil jeg vise dere rommet vi bor på. Per Fredrik har kjøpt en helt sinnsyk juniorsuite på The Plaza. Jeg ble seriøst helt satt ut når jeg kom inn her i går, for det er en skikkelig prinsesse suite. Det er så fint overalt her at hodet mitt går helt rundt. Hehe! 

Utsikten fra rommet er rett mot alle de høye bygningene, og det er så rart å se på de. Vi bor i 17. etasje, så vi er allerede høyt oppe, men når vi ser rett opp på byggene blir vi nesten svimle. De er så sinnsykt høyt oppe! Aner ikke hvor høye de er, men det er rimelig sinnsykt. Og nesten alle byggene her er er sånn. SÅ rart! 

Det er forresten 6 timer tidsforskjell her, så nå er klokken 17:30, mens i Norge er den 23:30, så det er en god det tidsforskjell. Så langt merker jeg det ikke noe på kroppen.

Men det er litt vanskelig å blogge før det er veldig sent i Norge, så de dagene som jeg er her blir ting litt halvveis. Kommer til å oppdatere dere så ofte jeg kan, men det kan hende ting kommer ut litt sent, så dere vet om det. Hehe! 

12 kommentarer
    1. Åå du må ikke skrive sånne merkelig ting Stina😂 bygningene er ofc høye for å få flere folk i samme bygget.
      Og «ser rett på de høye bygningene» det er flere av de i nyc, så det er nok flere hundre dere ikke ser😂

    2. Innlegget ditt er fullt av skrivefeil, du bør begynne å lese gjennom innlegg før du publiserer 🙂 Kos deg i New York! Ser fantastisk ut.

    3. Heeii, jeg måå bare ambefale deg en anime!!
      Se *kimi ni todoke* 😍😍 (fordi din mann er opptatt av anime, og at denne tror jeg falle deg veldig ismak) ❤ hilsen en fast leser 😊😀😀 #likerbloggendin

    4. I he også vore i NYC å det e drit kult der å så stort du må kose deg masse når du er der 💓💓💓❤️ Ps: pannekakene er veldig gode spesielt med lønne sirup eller hva det no var😍

    5. Har sagt det før og mener ikke å være frekk, men du bør virkelig få noen til å se over skrivefeilene i innleggene dine.

    6. Elsker New York!! Er det første gang du er i en storby utenfor Europa? Da skjønner jeg godt at det er overveldende med så mange høye bygninger, det er jo ikke noe vi er vant til å se her 🙂 Kos dere veldig masse!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg