Hvor mye penger skal jeg bruke i dag?

Nå er vi i New York. Sykt å faktisk kunne skrive det! Da vi kom i går ble vi allerede ganske overveldet over hvordan det ser ut her. Byggene er så høye at jeg forstår hvorfor de heter skyskrapere. Hotellet vi bor på er helt sinnsykt fint, og det er virkelig tidenes luksushotell.

Nå har vi nettopp vært nede og spist litt frokost. I dag ble det amerikanske panenekaker med maple syrup og blåbær på meg, og det var så godt! Så amerikansk som det kan bli! 

Restauranten der vi spiste frokost er helt sinnssyk. Det er så fint der at jeg ble helt målløs! 

Nå skal vi snart ut en tur og shoppe litt. Vi bor rett ved siden av Central Park og 5th avenue, og det er etter min googling tydeligvis det beste stedet å shoppe på. Så nå er jeg spent på å se! Victorias secret ligger der, så det gleder jeg meg så mye til! Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg nok til å brenne av altfor mye penger i dag, så vi får jo se hvordan dette ender. Hehe! 

12 kommentarer
    1. Hotellet ser kjempe fint ut! Veldig sjalu på deg nå:P En stund siden jeg har vært i New York selv. Kos dere masse og nyt omgivelsene <3

    2. Du burde sjekke ut Centry 21! Masse merkeklær og sykt fine klær! Dro dit i sommer, og de har alt fra LV vesker til Rollexklokker til solbriller og kjente sminke merker! Og selvfølgelig klær. 😂 Kos dere masse! Dere kommer virkelig til å bli forelsket i denne byen slik jeg ble! Er så misunnelig at jeg nesten er grønn. Kos dere videre❤️🙈

    3. Du burde dra på fem stjernes hotell i Tyrkia lover de har alt. Masse basseng og vannsklier, MANGE resturanger og rommene er gigantiske med to etasjer og minst 4 rom

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg