Et genialt beauty hack

Nå skal jeg fortelle dere om et beauty hack som jeg har gjort i åresvis, og som er helt genialt! Det hender iblant at jeg våkner opp og er hoven rundt øynene. Noen ganger kan det være at det har kommet en krem inn på øyet mitt eller så har sovet dårlig.

Det hender også iblant at jeg får kviser som står en halv meter ut fra ansiktet mitt. Okey, kanskje ikke så ille. Men dere kjenner sikkert igjen følelsen. 

Når dette skjer har jeg et triks for å gå hovenheten til å gå over. Jeg legger alltid 3-4 spiseskjeer i fryseren og venter noen minutter til de er kalde. Når de er kalde bytter jeg på å bruke skjeene der jeg er hoven. Så om jeg er hoven under det ene øyet sitter jeg med en skje under det helt til skjeen er varm, også tar jeg frem en ny skje. 

Dette gjør at hovenheten går fort over, og skjeer er den perfekt formen og størrelsen til akkurat dette! Genialt. Rett og slett. Aner ikke hvor mange ganger dette trikset har reddet dagen min så jeg slipper å gå med hovne kviser og hovne øyne, men det er mange ganger for å si det sånn! Hehe !

 

9 kommentarer
    1. For et genialt triks! Har gjort noe lignede før med isbiter, men det kan noen gang bli litt for kaldt. Så nå vet jeg en annen løsning😃 Vet at dette er litt random og plutselig skrive i denne kommentaren, men jeg lurer på om du kan lage en sminkevideo og en «what I eat in A day/week? Elsker deg, bloggen og youtube kanalen din❤️

    2. ikke la skjeen være helt inntil huden, ta en papirbit eller noe mellom! hvis ikke risikerer du frostskader på huden og det er ikke digg heheh

    3. Jeg elsker å lese life- og beauty hacks, men jeg føler du kommer med det samme hele tiden? Dette tipset har du delt flere ganger tidligere i denne spalten. Føler det slik med andre tips du kommer med også. Du vet det jo sikker selv og jeg vet ikke om det flere enn meg som legger merke til det. Ville uansett gi deg en tilbakemelding på det da dette er noe jeg liker å lese, men jeg ønsker ikke å lese om de samme tipsene hver andre-tredje gang.
      Ser derimot fram til nye tips 🙂 Ønsker deg en fin uke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg