Nye innkjøp – Vår stemning!

Reklame

 

I går kjøpte jeg så mye fint på Gina Tricot, og jeg viste dere noen an innkjøpene i går. Nå kommer del 2 av innkjøpene, og her kan jeg love at dere får vår-stemning! 

Denne toppen er bare så MEG. Jeg syns den er så fin og jeg kjenner sommeren bare stiger frem når jeg har den på meg! 

Toppen finner du HER

Denne genseren er så søt og ikke minst komfortabel. Den er perfekt til en casual hverdag hvor du vil være litt ekstra fin!

Genser finner du HER

Dette armbåndet er så lekkert! Elsker at det er lite og nett, men samtidig gir en statement! 

Armbåndet finner du HER 

Disse hipsterne var bare så søte og jeg elsket de små blomstene på de. 

Svart hipster – HER  //  Hvit og rosa hipster HER  // Hvit og grønn hipster – HER

Dette mottoet er bare så meg! Jeg blir alltid så klein av alt mulig, og med den rosa fargen på tskjorten måtte jeg bare ha den med meg! 

Tskjorten finner du HER

 

Hvilke av innkjøpene likte du best?

12 kommentarer

Siste innlegg