Fikse på leppene mine

reklame; klær

I dag skal jeg til Oslo en tur med søsteren min. Jeg skal på behandling og fikse på både lepper og panne, så da skal hun være med som en god hånd å holde i. Vi har bestemt oss for å gjøre en liten dag ut av det, så vi drar litt ekstra tidlig så vi kan spise mat ute sammen, og shoppe litt. Det er jo så koselig med sånne søskendager, og når vi på toppen av det er så heldige med at det er sol og blå himmel, da kan det ikke bli bedre! 

Genser – Gina Tricot, HER

Bukse – Bik Bok, HER

Veske – Gucci, HER

Jakke – Bik Bok, HER

SkoNLY

Solbriller – Gucci

Nå får jeg komme meg avgårde. Skal møte søsteren min i Drammen, også skal vi kjøre sammen til Oslo!

8 kommentarer
    1. Hei kan du lage en video der du leser opp spørsmål med kjæresten din per Fredrik tror jeg han het❤️PS: Elsker deg! Du er såååå pen er så misunnelig på deg siden du har alt! Jeg vil være deg❤️Duer mitt idol❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg