Nye innkjøp!

reklame; gina tricot

Etter lunsjen med Rebecca dro jeg innom Gina Tricot en tur, for å se etter litt nye klær. Jeg hadde sett på nettet at de hadde fått inn så mye fint, så da måtte jeg rett avgårde for å sjekke ut vår-nyhetene. Jeg fant så mye fint! For at det ikke skal bli 30 bilder i et innlegg deler jeg opp innkjøpene i to deler, så del to kommer i morgen. Stay tuned for det! 

Først ut vil jeg vise dere denne nydelige blusen. Den er bare så fin! Den har jo så så fint broderi, og jeg elsker jo topper med bare skuldre. Spesielt når de har tynne stropper, for da henger jo toppen oppe av seg selv. Denne gleder jeg meg til å bruke til fest! Den er jo svart, så jeg kan jo faktisk bruke den til hverdags når jeg vil føle meg litt ekstra fin!

Toppen finner du HER

Det lille gullkjedet syns jeg at er så delikat og vakkert. Det er så lite, men det gjør så mye ut av seg. Slike kjeder er perfekt for topper som er litt åpne, slik at man får rammet inn halsen og det ikke bare er et åpent område som gjør at man ser 20x større ut enn man er. Hehe! Det skjer i alle fall alltid med meg, men det slipper jeg virkelig nå! 

Kjedet finner du HER

Disse øredobbene her tror jeg faktisk at var designet nesten litt for min stil; gull, marmor og tassels. Altså. Jeg ELSKER det! Det er så fint! Disse er det bare å bli vandt med, for de kommer jeg til å bruke MYE fremover. Tihi!

Øredobber – HER


Denne genseren kjenner dere kanskje igjen? Jeg kjøpte den i lyserosa for noen dager siden, og jeg ble så fornøyd med den at jeg kjøpte den i hvit også. Denne genseren varmer helt utrolig mye, er så kozy å ha på, og den klør ikke! Det kommer fra meg som klør av bomull.. Haha! Også er jo genseren så fin! Perfekt å ha på seg på skole / jobb, når man vil være komfortabel men også fin.

Genseren finner du HER

 

Hvilket innkjøp likte du best? 🌟

14 kommentarer
    1. Kjempe fin genser! Skjønner godt at du ville ha en til i hvit:-)
      Akkurat det samme gjør jeg når jeg faller for noe fint:)

    2. Du har kjøpt såååå sykt fine ting jeg likte blusen som er svart eller toppen 😂 og den hvite myke genseren likte den rosa,vite pga elsker deeeeg😍💞🤣

    3. Heii❤️Så på my storyen din også så jeg at du hadde iPhone 7 og samme deksel som meg😃😃og jeg har også iPhone 7❤️Jeg bare lurte på om du ikke visste at det var iPhone 7 fordi i en av q&a dine så sa du at du hadde iPhone 6🤔

    4. Husker du en gang hadde tatt bilde av kontoret / sminkerommet ditt, hvor du hadde klart å tatt bilde av hele rommet. Hvilket objektiv brukte du da? Hva er di andre objektivene du har?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg