Må være streng med meg selv

inneholder reklame

I dag har jeg vært på en liten lunsj med Rebecca. Vi er veldig busy om dagen begge to, men i dag fikk vi skvist inn en lunsj og det er jeg så glad for! Vi bor jo veldig nærme hverandre, og da trengs det ikke mer enn en time av dagen for å kunne møtes. Selv om vi oftest pleier å henge sammen i timesvis da, hehe!

Vi dro på Håndverkeren som ligger i Sandefjord sentrum. Det er tidenes søteste kafé med skikkelig 50 talls interiør, og det er så spennende å se alt som henger på veggene. Jeg bestilte selvfølgelig den faste retten min; foccacia med kylling og pesto. Den er seriøst helt himmelsk! Har vært på Håndverkeren sikkert 20 ganger, og jeg bestiller det samme hver gang. Så godt er det!

Selv om det fristet veldig med kake og cup cakes i dag. Men det er jo torsdag, så da må jeg være litt streng med meg selv. Godteri er kun på lørdager. Kjenner jeg sliter litt med det enda. Men det går seg nok til etterhvert. Er så viktig for meg at jeg holder meg unna søtsaker til vanlig, så jeg får gitt kroppen min riktige næringsstoffer. 

💗 Mobildeksel fra Ideal of sweden – HER 💗

Etter kafébesøket stakk jeg en tur på Gina Tricot og handlet masse klær. Skal vise dere første del av innkjøpene etterpå. Dere kommer til å bli forelsket i klærne! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg