Jeg trenger en pause

Helt siden juni har jeg blogget tre ganger hver eneste dag. Bloggen har vært førsteprioritet for meg, og jeg har elsket det! Jeg har syntes at det har vært så gøy å føle at jeg mestrer det å blogge ofte, og bedre og bedre for dere. Problemet er bare at jeg har satt av veldig liten tid til andre ting. Ting som man gjerne gjør når man har fri en helg, eller bare har fri når man er ferdig på jobb kl 16. Jeg derimot, har jobbet fra 07:00 til 22:00 hver eneste dag de siste 230 dagene, så det har aldri blitt tid eller energi til å gjøre resten av tingene som man hele tiden tenker “det må jeg få gjort”.

Akkurat nå er det over 9 sider med punkter med “ting jeg skulle gjort”, men som jeg har bare utsatt og utsatt fordi jeg hele tiden har prioritert bloggen. Den siste tiden har jeg virkelig begynt å føle meg overveldet med ting som må gjøres, og jeg føler jeg aldri gjør nok, og at jeg kunne fortsatt i 30 timer til og fortsatt var alt kaotisk og det ville vært 1000 ting jeg fortsatt måtte gjøre. 

Denne overveldende stressfølelsen har tatt veldig over på meg nå, og jeg kjenner at jeg trenger å ta et par dager fri fra bloggen og sosiale medier, bare for å få livet mitt i orden, og få bloggingen på avstand. Dere kan jo tenke dere hva slags press man setter på seg selv dersom man alltid må jobbe ekstremt mye, uansett  om man har nesten 40 i feber, det er julaften, du er i en bursdag, eller du bare har jobbet 230 dager i strekk. Man rekker aldri å komme a jour med noe som helst, og det er så ekstremt mye som blir nedprioritert fordi man rett og slett har altfor mye å gjøre hele tiden. Bare det å dra til legen for å ta blodprøver, så jeg vet at jeg ikke har noen mangler som gjør meg syk, er noe jeg har utsatt og utsatt. Det er noe jeg skulle gjort i september, men som jeg enda ikke har gjort. Så da kan dere tenke dere hvordan ting har vært. 

Akkurat nå føler jeg at hele livet mitt bare er kaotisk og flyter rundt, og jeg er nødt til å gjøre noe med det før jeg får enda et angst anfall på grunn av det. Derfor er jeg nødt til å ta et par dager fri fra bloggen, sånn at jeg kan ordne opp i livet mitt. Håper dere forstår ❤️

41 kommentarer
    1. Skjønner utrolig godt at du trenger en pause nå. Du har stått på veldig lenge nå, så ta den tiden du trenger, og gjør koselige ting med familie og venner. Det fortjener du!!❤️❤️

    2. Stina, du er så flink uansett om du blogger mange ganger hver dag eller tar en pause. Elsker bloggen din. Heier på deg!

    3. Huff så leit å høre Stina…. håper du føler deg bedre snart,og det er absolutt helt innafor å ta seg en pause💕 Ta vare på deg selv og samle krefter igjen både psykisk og fysisk. Ikke føl det dårlig om deg selv for du er en kjempe pen dame og dyktig i jobben din der du leverer mye godt innhold til oss hver dag! Love you☺️❤️

    4. Kjenner meg igjen! Altså, man bør ikke være så opptatt at man ikke har tid til å gå til legen engang. Ta deg litt fri du, slapp av og få gjort ting du trenger å få gjort <3

    5. Tror vi blogglesere er enig om at tre innlegg om dagen ikke er nødvendig. Synes to, kanskje til og med ett, kvalitetsinnlegg om dagen holder. Da tror jeg bloggen vil bli mye bedre. Mange av innleggene virker litt “satt sammen i siste sekund” bare for å poste noe. Kvalitet over kvantitet stemmer jeg for. Du fortjener virkelig en pause da, det må sies

    6. Det forstår jeg veldig godt og jeg håper alle andre forstår det å! Du er bare et menneske, ikke en maskin. Alle trenger en pause en gang i blant. Jeg håper virkelig du blir bedre. Hilsen mega stor fan❤❤

    7. Er trist å høre at det har vært så vanskelig for deg så lenge💔 Kjempe bra at du trekker deg litt tilbake for å få ting i orden og ikke minst ta vare på deg❤️ Ikke stress med å komme tilbake, ta den tiden du trenger. Støtter deg og forstår du ønsker pause. God bedring🔮

    8. Stina tror nok alle skjønner det! Du er skjempe sterk som har klart å blogge så mange dager i strekk❤️ Elsker deg så mye💛

    9. Håper du kommer tilbake snart❤️ god bedring eller noe sånt hehe, håper det løsner seg😘 (14 år)

    10. Vet du hva Stina? Du har vært superflink med å poste blogger uansett! Vi er takknemlige! Du fortjener en pause. Kanskje du skulle gjøre lørdag eller søndag eller begge til en bloggfri dag? Uansett, du er super og jeg forstår at du trenger en pause❤️

    11. Støtter deg 100% ❤️ Vært der selv med liknende situasjon. Masse god bedring og nyt friheten så mye du kan 😊 Det er velfortjent 😘

    12. Jeg forstår deg godt Stina. Du er en fantastisk person som bryr deg fryktelig mye om andre og nedprioriterer det du trenger. Alle blir utbrente og trenger en pause en gang iblant. Jeg kan nesten ikke forstå at du har greid deg så lenge uten å ha tatt en pause. Vi støtter deg og forstår deg❤️ Love you❤️💋

    13. Jeg forstår deg meget godt.Ta pause nå,så kommer du sterkere tilbake 🙂
      Kunne du ikke tatt fri fra bloggen hver helg, eller en fast dag i uka?
      Du er utrolig flink, og du er min favoritt når det gjelder dere rosabloggere. Det er kun noen få rosabloggere jeg er innom, men deg er jeg innom hver dag 🙂 Kos deg med fridagene dine. Vi er her når du kommer tilbake <3

    14. Det er få bloggere der ute som blogger like ofte som deg. Selv en mester trenger pause, hehe. Hva med å ha en dag i uken hvor du skriver forhåndsinnlegg og har de klare? Det kan jo være alt fra tips, life hacks eller bare en liten matoppskrift! 😁
      Klikker meg innom bloggen din daglig, digger st du er en av det som oppdaterer så ofte!

    15. Som det ble nevnt ovenfor her. Jeg foretrekker heller gode innlegg som man har brukt tid på i stedet for overflatiske innlegg som det ikke virker som du har brukt tid på. Hvis den eneste grunnen til at du poster tre innlegg er på grunn av lesertall bør du heller skrive et godt innlegg som gir like mange 🙂

    16. Hei!
      Selvfølgelig skjønner vi at du trenger en pause,det er vel fortjent! Tror det blir bedre om du kanskje ikke presser deg selv så hardt og heller skriver 2 kvalitetsinnlegg om dagen, kommer «5 ting» lister annenhver dag og føler de er litt unyttig på en måte kontra litt lengre å innholdsrike innlegg. Bare et tips. Kommer alltid til å lese bloggen uansett

    17. Selvsagt er det lov å ta en pause fra bloggingen, du er ekstremt dyktig! Elsker bloggen din å deg som person, du inspirerer helt sykt mye! Kommer til å savne å lese bloggen din i pausen din 🙁

    18. Synes det er bra!! Bedre du blogger om noe fornuftig og noe du har lyst til, enn å måtte komme med 3 innlegg om dagen som preges av hastig innlegg, bare for å blogge liksom, f.eks alle disse listene dine. De blir utrolig kjedelig i lengden.

    19. Enig med flere her, tror mange foretrekker kvalitet fremfor kvantitet! Jeg skjønner ikke hvorfor du stresser sånn med å alltid skrive tre innlegg per dag, når det går utover kvaliteten. Fokuser heller på å skrive 1-2 gode (!) innlegg, i stedet for tre stk man ser at du ikke har brukt tid på.

    20. Vi forstår veldig godt hvorfor du tar en pause det er helt 100% fortjent ta deg en god lang og velfortjent pause alle støtter deg❤️ Hilsen en gigantisk stor fan❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg