Vi gir faen i janteloven

reklame; klær

Nå har jeg nesten nettopp kommet hjem fra en lang, men utrolig inspirerende dag i Oslo. I dag har jeg vært på lunsj med Anne Brith og vi har virkelig snakket mye om blogging, målsetting og livet generelt. Vi er veldig like når det kommer til det at man skal jobbe hardt med målene sine, og faktisk tørre å drømme stort. Det er jo veldig mye jantelov i Norge, og man skal helst ikke engang prøve å bli bedre enn normalen. Vel, den janteloven driter vi i! 

Jeg digger virkelig å være med mennesker som jobber hardt og oppnår mye, og Anne Brith er uten tvil et slikt menneske. Absolutt noe å bli inspirert av! 

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

Genseren min finner du HER, hos Gina Tricot

Vi koste oss i alle fall skikkelig på lunsj i to timer..! Tuller ikke når jeg sier at det var aldri et sekund stillhet. Vi har ALLTID altfor mye å snakke om. Haha!

Etter lunsjen med Anne Brith tok jeg turen opp til United Screens, og fikk hilst på hele gjengen. Det er jo alltid veldig koselig å stikke innom der, for jeg får skikkelig påfyll med inspirasjon til å gjøre det enda bedre på YouTube. Jeg har store planer om 2018, og hvordan jeg skal gjøre ting. Så vi satt oss ned og planla en hel haug med idéer på forskjellige ting. Dette blir så spennende og gøy! 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg