Planer for YouTube fremover..

inneholder reklame

Den siste tiden har jeg virkelig ikke klart å lage videoer til YouTube kanalen min. Jeg har hatt veldig lyst til å lage videoer for dere. Men det er som at noe har stoppet meg. Jeg har vært altfor dårlig til å lage videoer en god stund, og jeg har rett og slett falt litt ut av det.

Nå er det jo 3 uker siden sist jeg la ut en video, og det sier seg selv at ikke er ok. Men sånn har det bare blitt når jeg har hatt null inspirasjon..


Genser HER til kun 209,- kr hos Gina Tricot

I stad la jeg ut en video på mystory på snapchat (stinablogg), og spurte dere om hjelp til idéer til videoer. Dere stilte virkelig opp! I løpet av den korte stunden jeg hadde snapchat åpent kom det inn over 900 snapper fra dere med helt fantastiske forslag og idéer! Dere er virkelig fantastiske!

Jeg skrev ned alle idéene jeg vil lage videoer ut av, og nå har jeg planlagt videoer langt frem i tid. Planen fremover er å legge ut video hver onsdag og søndag, så det blir to faste videoer hver uke. Jeg hadde jo fast video hver onsdag før i tiden, og det fungerte jo veldig bra for både meg og dere. Så jeg vil litt tilbake til det igjen! 

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

 

Fremover skal jeg lage en god del enkeltvideoer som dere har spurt mye etter; morgenrutine, makeup haul, vlogger, osv. En ting jeg skal starte med som er nytt er at jeg skal lage flere serier til kanalen. En av seriene skal være “Hagen min”, der jeg filmer masse forskjellige videoer fra hele hageprosjektet så dere kan bli inspirerte og få masse tips til deres hager. En annen serie blir “Tren med meg” hvor jeg lager videoer med treningsrutiner dere kan gjøre “sammen” med meg.

Jeg tror dette blir veldig bra, og nå klør jeg i fingrene etter å komme igang! Forresten; det er ikke alle videoer som havner her på bloggen, så husk å abonnere for å få med deg alle videoene mine! Klikk deg inn HER for å abonnere. 

8 kommentarer
    1. Hei! Rakk ikke å sende deg snap, så jeg prøver her. Jeg ønsker meg en video fra klesskapet ditt, hvor du filmer dine favoritter og de plaggene du har hatt lengst. Hvorfor valgte du å ta vare på akkurat dette plagget, fremfor de du donerte bort i rydderunden din? Valgte du å ta vare på dette plagget, fordi det har en spesiell betydning for deg? Det hadde jeg syntes vært interessant å se! Lykke til med masse nye tips til YouTube!

    2. Elsker videoer hvor man står i walk-in-closetet og viser litt forskjellig klær ++ din mening om plagget. Gleder meg til å se deg mer på YouTube fremover, kjempegøy!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg