Vi filmet huset med en drone!

I dag har vi gjort noe morsomt og veldig annerledes! Vi har filmet huset våres med en drone. Vi kjøpte jo en drone for snart et år siden, og prøvde den én gang i skikkelig vindvær.

Needless to say; den gikk rett i trærne. Haha! Skikkelig krasj! Men, den overlevde. Etter det mistet vi lysten til å filme med drone, og det var først i dag jeg gravde den frem for første gang etter det. 

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

Nå er det jo vinter og det ser litt stusselig ut uten alt den grønne gresset og blomstene. Så hvorfor ikke knipse bilder nå? Det er jo perfekt å ta skikkelige før-bilder av hvordan det ser ut her. Når våren kommer har jeg tenkt til å filme hagen på nytt igjen, så man kan se skikkelig hvordan det ser ut, før vi begynner å gjøre noe som helst. Det tror jeg blir gøy!

Siden vi bor rett ved vannet har vi jo en helt sinnsykt fin utsikt. Jeg får så ro i sjelen når jeg ser utover vannet.. 

Her kan dere se hvordan hagen ser ut ovenifra. Noen som kjenner igjen formen fra kartet jeg tegnet? Gleder meg så mye til å starte i hagen når jeg ser den slik den er nå! Skal redigere litt i picmonkey og prøve å lage en skisse på hvordan jeg skal gjøre det. Om den blir bra, kan jeg jo dele den med dere. 

Her er bilde fra da vi filmet tidlig i fjor vår. Det var jo “litt” mer grønt her da, enn hva det er nå! Nå ser det jo nesten ut som at bildene er i svart-hvitt. Haha! Selv om her var det bare april, så det var jo fortsatt ganske brunt ute. 

 

Som dere kan se er det ikke så mye snø her, som resten av østlandet. Har lyst på litt mer snø, men kjenner jeg er glad vi slipper unna de store mengdene som er rundt omkring. Fikk snapper fra søsteren min i går som bor i Hokksund, og der var det helt vilt mye snø. Hun hadde en tre meter høy haug med snø som hadde blitt brøytet inn i hagen sin. Haha! Misunner virkelig ikke det.

Det er jo én av de tingene som gjør det med hage litt ekstra gøy her jeg bor, for her er det så mildt både fordi det er Sandefjord og fordi det er rett ved sjøen, så her overlever de fleste blomster og vokser seg superstore! 

 

19 kommentarer

Siste innlegg