Nye innkjøp!

reklame

I går var jeg på shopping med Rebecca, og jeg fikk tak i noen skikkelig fine vår-topper. Jeg trengte litt påfyll med farger i garderoben, og det fikk jeg virkelig!

 

Denne genseren har jeg tuslet rundt i, i hele dag og jeg er helt forelsket i den! Den er så god og varm, samtidig som den er superfin! Og dere; den klør IKKE. Jeg er sånn som kan klø av bomull liksom. Så jeg var veldig spent på hvordan det kom til å gå med denne genseren, og jeg ble så glad av at den ikke har klødd!

Denne er perfekt på dager med hjemmekontor, hvor jeg vil føle meg fin, samtidig som jeg er komfortabel. Helt perfekt genser, rett og slett!

Genseren finner du HER på Gina Tricot. 

Finnes også i blå, hvit og lilla

Hvor søt er ikke denne blusen? Den er så sommerlig og fin at jeg nesten ikke får skrevet det! Elsker volang armene på den, og det gjør at jeg får skikkelig 70 talls vibber. Love it! 

Blusen finner du HER på Bik Bok

Okey, den her bare måtte jeg ha! Den er litt crazy, men jeg elsker det! Får skikkelig flower power følelser av den, med fred og kjærlighet, og det er et nydelig budskap. Også er jo fargen perfekt til håret mitt!

Tskjorten finner du HER
(finnes også i 15 andre farger) på Gina Tricot

Denne genseren har jeg i svart, og nå bare måtte jeg ha den i dus rosa. De er perfekte å ha på jobben / skolen sammen med en jeans. 

Genseren finner du HERSALG
finnes også i 20 andre farger på Gina Tricot

Disse toppene kommer dere nok til å se MYE på bloggen fremover, så det er bare å bli vandt med de. Hehe! Syns de er så fine! 

Hvilken topp likte du best? 💗

8 kommentarer
    1. Jeg elsket alle sammen, men jeg var på gulskogen og var i bik bok og i ginatricot og jeg så ingen av de toppene!😕🤔Men du var veldig fin med dem på😍♥️

    2. De var helt nydelige gensere+ t-shorten gul passet helt perfekt til håret ditt💛💛
      PS elsker bloggen din

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg