5 Ting du ikke vet om forholdet vårt 

Nå har Per Fredrik og jeg vært sammen i 2,5 år. Vi har delt mye fra forholdet våres igjennom denne tiden. Men det er fortsatt en del ting som dere kanskje ikke vet om forholdet vårt. 

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

 

Bloggfotograf – Per Fredrik er absolutt ingen bloggfotograf. 99% av bildene jeg har på bloggen tar jeg selv, og det er jo sånn det skal være i og med at dette er min jobb, og YouTube er Per Fredrik sin jobb. Det hadde jo blitt veldig rart hvis Per Fredrik skulle tatt bilder av meg hele dagen lang, i og med at dette ikke er hans jobb.

Når vi er på ferie eller turer derimot.. Da stiller han opp mye, og hjelper til med å ta bilder av meg til bloggen. Han tar jo alltid bilder av meg her hjemme hvis jeg spør han, men jeg liker best å ta bildene selv slik som jeg alltid har gjort siden starten av bloggkarrieren min, også er det jo det som er mest rettferdig. 

Middag – Siden vi begge liker å jobbe til sent på kveld, spiser vi som regel middag i 21-22 tiden. Ofte blir det enda senere enn det også. Har skjedd en del ganger at vi spiser middag 23:30 også ser på tv sammen etter det. Haha! Men det funker bra for oss å gjøre det sånn, og vi får alltid god tid til kjærestetid. 

Reist – Vi har reist mye sammen og vi har vært i London, Gøteborg, Gran Canaria, Roma i Italia, Østerrike, Tyskland, Helsinki i Finland og Dublin i Irland sammen. I gangen hjemme har vi et kart der vi har skrapt frem alle stedene vi har vært sammen. 

Chloe – Helt siden vi fikk Chloe sa jeg til Per Fredrik at vi kom til å se på henne som babyen vår. Det var han helt overbevist om at aldri kom til å skje. Men det gikk ikke mange dagene før han smeltet helt for henne, og vi innså fort at det var den lille babyen vår. Nå er jo en hund ganske annerledes enn en menneskebaby. Men for oss blir hun den lille babyen vår! 

Kjøpte hus – Vi hadde kun vært sammen i 3 måneder da vi begynte på husjakten. Det er ganske crazy at bi hoppet i det så tidlig, men det føltes så rett og det gjør det enda. 

 

 

Noe av dette du visste fra før? 💗
I så fall har du vært en flittig bloggleser som har fulgt godt med! 

24 kommentarer

Siste innlegg