Når bloggere møtes..!

I dag har jeg gjort noe skikkelig koselig! Jeg har vært på kaffe-date med Andrea. Vi har jo blitt litt kjent med hverandre igjennom Side2 på Side2 samlinger. Hun bor jo vanligvis i Oslo, men siden hun er fra Larvik var hun “hjemme” på besøk i helgen, og da passet det jo perfekt med en liten kaffe-date! 

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

Vi tok turen på Hungry Heart Café som ligger midt i Larvik. Jeg har bare vært der en gang før, og det var i sommer da jeg var på mini roadtrip med Chloe, hehe, så jeg visste at stedet var veldig bra når Andrea foreslo det.

De har så mye digg mat der! Og veldig mye som er skikkelig sunt og veldig 2018 om dere skjønner? Vi ble sittende og skravle om alt mulig i noen timer helt til det stengte, og det var så koselig å bli bedre kjent med Andrea! 

Måtte le litt når vi fikk maten. For det tok sikkert 10 minutter fra vi fikk maten til vi begynte å spise. Her skal jo alt taes bilder av, og ekstra morsomt var det sikkert å se på begge som dro frem hvert sitt kamera. Hehe! 

Når jeg kom hjem fikk jeg sykt vondt i halsen, og ble så dårlig at jeg bare måtte legge meg ned for å sove. Håper virkelig ikke jeg får influensa igjen, og det har jeg nettopp hatt i 2 uker og det er det siste jeg vil ha nå. Er så lei av å være syk!

Vi får krysse fingrene på at halsen min bare er super-teit og at jeg ikke faktisk kommer til å bli sjuk.. Er jo lov å håpe si.. Haha!  

5 kommentarer

Siste innlegg