Slik blir badet 10x finere!

Okey, snart nok blomsterprat fra meg på en liten stund. Først må jeg bare vise dere noen av plantene jeg kjøpte i dag. Jeg klarte jo selvfølgelig ikke å dra på inspirasjonstur uten å kjøpe noe. Haha! Jeg kjøpte en ny stor plante til å ha på badet, og to små som henger nedover. De gjorde virkelig en enorm forskjell!

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

Nå er det som å gå inn i en grønn oase, og jeg får så spa-følelse av det. De grønne plantene blandet sammen med en orkidé, duftpinner og lys gjør virkelig at badet blir 10x finere, om ikke enda mer! Gleder meg til neste gang jeg skal ta meg et langt og deilig bad. Det blir virkelig som å bade i en regnskog!

LED lysene lar vi alltid stå på så det er koselig på badet. Det er utrolig hvor lenge batteriene på de holder, og nå har de faktisk stått oppe 24/7 i nesten 2 uker på samme batterier. De setter uten tvil stemningen på badet!

Slik så det forresten ut før, når jeg ikke hadde de grønne plantene

Ble det ikke fint med litt ekstra grønt? Jeg syns i alle fall det gjorde en stor forskjell, og badet ble så mye finere nå!

8 kommentarer
    1. Så sykt fint det ble! Skikkelig koselig <3
      Får så mye inspirasjon av disse innleggene, du er utrolig flink til å dekorere!

    2. Faz toda a diferença o paisagismo em ambientes internos, um detalhezinho e já muda a atmosfera do espaço. Ótimas escolhas! Ficou muito bom!
      Bjo

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg