En advarsel..!

Må bare advare dere; nå kommer enda mer hagesnakk. Har fått helt dilla på å planlegge hagen, og i dag var jeg på tidenes runde for å finne mer informasjon om hvordan jeg skal gjøre ting og bli inspirert.

Hagen vår har egentlig vært mer til bry enn glede, da den faktisk ikke har blitt brukt til noe annet enn at vi har måttet klippe plenen iblant. Det vil jeg gjøre en slutt på.

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

Jeg har så lyst på en hage som jeg faktisk kan sitte i og ta en kopp kaffe mens jeg ser på alle de vakre blomstene og hører på fossefallet fra en fiskedam. Oh yes, dere leste riktig på den siste. Det er en av de store planene i år; nemlig å bygge en stor fiskedam med masse koi fisk, fontener og vannliljer. Jeg har laget en hel haug forskjellige skisser på hvordan jeg vil lage det nå, og for hver skisse blir dammen bare større og større. Haha, jeg er håpløs!

Men nå føler jeg at jeg endelig har laget en bra skisse som gjør det mulig for oss å ha et par stoler og et bord vi kan spise fra, rett ved siden av koi dammen. Ah, det blir så koselig å ha det! 

Dette er jo litt av et prosjekt, og jeg må nok leie inn både gravemaskin og litt av hvert for å klare dette. Men jeg har trua! Dette kommer til å bli skikkelig bra, selv om det er litt stress. Haha! Men tenk så mye vi får igjen for det. Endelig får vi en skikkelig fin hage som vi kan kose oss masse i! 

Jeg tittet også på en del flere ting til å ha rundt i hagen. Litt blomster til å ha i bedene, klatreblomster som kan klatre opp langs husveggen og mye annet. Planen nå er å gjøre hele inngangspartiet der man kjører inn med bil og selve hagen til en romantisk skogsdrøm. Det blir virkelig drømmehagen for meg 😍

Nå er det bare å telle ned dagene til våren kommer. Jeg er i alle fall super klar! 😄

32 kommentarer

Siste innlegg