Jeg har STORE planer..!

Nå om dagen er ikke hodet mitt i januar. Det er derimot midt på sommeren. Eller nesten da. Jeg holder på å planlegge hvordan jeg skal pynte opp i hagen med blomster til sommeren, og desto mer tid jeg bruker på å søke rundt på youtube og pinterest, desto større blir planene. Hahah!

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

Jeg har store planer for blomsterbedene. De skal totalrenoveres, og nesten alt det gamle skal kastes. Jeg har jo egentlig bare beholdt den stilen og de blomstene som de som bodde her før hadde, og den stilen er jo ikke helt meg. Så nå skal alt bli i den stilen jeg liker, og jeg skal pynte opp skikkelig. 

Har lyst til å også kjøpe en del trær til å ha rundt i hagen. Eneste som er kjipt med det er at det tar hundre år før de blir i stor størrelse! Jeg har prøvd å google litt om man kan kjøpe fullvokste trær, men så langt er utvalget lite og det er umulig å finne priser. Jeg gidder ikke å betale 10’000,- kr for en epletre liksom.. Så det hadde jo vært kjekt å vite hvor mye sånt faktisk koster, for helt ærlig; jeg har ikke peiling! Hvis noen har peiling på det så er det bare å rope ut i kommentarfeltet!

Den største forandringen jeg skal gjøre i hagen er at jeg skal bygge en dam med fontene i. Har sett massevis av YouTube videoer og forhørt meg med moren min som har en i sin hage, og det ser ganske lett ut. Tenk så sykt fint å ha en stor fontene i hagen da! Å, jeg drømmer meg bort allerede! 

Allerede i mars kan jeg begynne å gjøre hagen klar for sommeren, så dere kan jo tro at jeg gleder meg til det. I år skal jeg virkelig gjøre hagen så den endelig føles ut som at den er min og Per Fredrik sin. Det blir gøy det!  

 

 

7 kommentarer
    1. Ååååå! Har sykt lyst til at det skal bli sommer nå😩 Kan du lage en YT video om hvordan du lager fontenen?❤️

    2. Blir sikkert bra! ET LITE TIPS: bruk mye bruksplanter og trær. F.eks ha en plass hvor det er bra å ha kjøkkenhage i forhold til sol og sånt, å ha en liten kjøkkenhage dær. Også kan du ha bærbusker og sånt, og jordbærplanter. Di kan også stå i krukker eller bed. Lykke til

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg