5 Måter du kan trene GRATIS!

Nå som vi er i det nye året antar jeg at det er mange der ute som har som nyttårsforsett å bli mer sporty. Kanskje har du lyst til å få bedre kondis, gå ned i vekt, opp i muskler eller kanskje du vil bli sterkere?

Om du er student eller kanskje ikke har super mye penger å rutte med, eller bare vil spare penger er det mange smarte måter å trene gratis på! Her er 5 av de! 

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

Løpe ute – Det er mange steder der det er brøytet så man kan løpe i skogen, og også steder langs veiene der det er grus så man kan løpe. Så spenn på deg løpeskoene og kos deg ute  i vinterkulden. Bare pass på å kle på deg nok klær og ha gode sko så du ikke sklir rett på rumpa. Hehe! 
 

Sex – Denne er kanskje litt annerledes enn de andre, men den beste treningen som finnes er sex. Så her kan man få både pleasure og trening på en og samme gang! 

Ski – Selv om det koster litt å kjøpe ski, er det noen man har i mange, mange år så det er en liten investering for mye morro. Selv elsker jeg å gå på ski, og det er ingen tvil om at det er en fantastisk måte å trene hele kroppen på! 

Styrke hjemme – Det er mange styrkeøvelser du kan gjøre hjemme helt uten utstyr. Situps, push ups, leg ups, planken, osv er fantastiske treningsøvelser som kan gjøres helt gratis uten utstyr!

Yoga – På YouTube er det drøssevis av videoer som viser deg hvordan du kan trene yoga hjemme i din egen stue, så her er det bare å google seg frem og si namaste. 

 

Hvordan liker du å trene?

17 kommentarer
    1. Noen ganger på snap storyen din skriver du om et innlegg med «skipe opp for å lese osv.» også linker du under med et annet innlegg. Er det meningen?

    2. Jeg skal begynne å trene hjemme. Det som er synd er at jeg har veldig lyst til å trene med en treningsmaskin som trener både armer og legger/lår eller hva det nå er. Husker ikke hva den maskina heter. Har dessverre ikke penger til å kjøpe det. Ikke en gang å kjøpe det fra en privatperson som ønsker å selge.
      Kan heller ikke melde meg på treningssenter siden jeg sliter med sosial angst…
      Har vekter og yoga-matte hjemme hos foreldrene mine ennå, men de skal komme en tur kanskje iløpet av uken med det. =)
      Dette ble en lang kommentar… Whatever, gode råd! 😀
      Ha en fin kveld videre!

    3. Jeg liker nok best å trene på treningsenter :p men har flere å velge mellom i byen jeg bor i,så er litt konkurranse på pris…så ikke så dyrt å trene der jeg går;)
      Men bra tips:))))

    4. Hei, æ driv på med svømming. Svømming e den eneste træninga/sporten kor alle musklan e i bruk samtidig. Så dær det e svømmehall e det også mulig å træn. Så æ ville heller trænt svømming i stede førr å træn en og anna muskel kvær dag, enn å bruk dyre domma på studio og ski. Men helt enig, sex e også god træning

    5. Treino usando aplicativos no celular, são muito bons!
      Aqui as pessoas escutam muito funk, não é minha playlist favorita nem de longe, mas tem muitas aulas na internet de dança e aqui eles usam muito esse ritmo para fazer aulas de dança aeróbica. Além de ser divertido para dançar dá para queimar muitas calorias com ?quadradinho? e agachamentos! Hehehe
      Bjo

    6. Dança também é uma boa maneira de se exercitar e não custa nadinha! Aqui o funk é o ritmo mais usados nas academias para aulas aeróbicas!
      Bjo

    7. Vil anbefale blogilates på youtube! Gøy og spennende pilates. Pleier å se serier mens jeg holder på med det hehe.

    8. Jeg trener håndball hver tirsdag og torsdag 🤾🏽‍♀️det er veldig gøy å være på et lag🤾🏽‍♀️ALLE burde prøve det!!! Du får god motivasjon til å trene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg