Slik gikk den første uken i året!

Ukens tanke – Siden det er den første uken i året har jeg selvfølgelig tenkt mye på målene mine med dette året. Et av målene er å spise veldig sunt, og det har jeg brukt mye tid og tanker på denne uken. Noe som virkelig har gjenspeilet seg i bloggen og på snapchat i form av både mathandel og oppskrifter!

Ukens nedtur – Denne uken har det siste av jule influensaen hengt igjen, og jeg har slitt ekstremt med å puste. Nesten hver natt har jeg våknet opp av at jeg ikke får puste ordentlig, og har ikke fått sove før timesvis etterpå. Så det har ødelagt mye av døgnrytmen og søvnen min, så det er ganske kjipt. Men jeg har heldigvis fått medisiner for det nå, og endelig begynner jeg å bli friskere!

Ukens mest leste innlegg

Mensen, Pris på hus, Jenter som frir +++ Ukens spørsmål #192 – 

OMG se hva jeg har kjøpt! – 

Dette kjøpte jeg på matbutikken – 

Ukens beste snapchat – Ingen tvil om at det er Chloe dagen etter nyttårsaften. Jeg dør når jeg ser det bildet!! HAHAHA! Heter forresten stinablogg på snapchat, om du vil se enda flere morsomme snapper! 

 

Ukens dilla på – Jeg har fått skikkelig dilla på å spille The Sims 4. Skulle egentlig bare planlegge hvordan jeg skulle dekorere verandaen nå til sommeren. Men så weirdo jeg er endte jeg opp med å lage HELE huset med plantegning til huset. Her er det all-in eller ikke altså. Haha! Ble veldig bra da, og sykt hvor like det faktisk ble. Har så mange spennende planer for sommeren, og det er så gøy å se hvordan det kommer til å bli. Delte en liten sneakpeak på snapchat som dere kan se under! 

Ukens opptur – At det er nytt år! Dette er jo virkelig amazing. Jeg har gledet meg så  mye til det nye året, og endelig er det her. Målene og ønskene for 2018 er satt, og jeg er så klar!

 

Hvordan vår årets første uke for deg? 💗

8 kommentarer
    1. Omg huset ligner noe sykt og ble dritfint😍 jeg har spilt sims siden jeg var 4 år gammel, og nå er jeg 13. Sims er det beste spillet ever liksom .

    2. Så pent hus😍, der har du vært flink kan du lage mer videoer der du spiller sims?på sims er det noe som heter galleriet der du kan legge ut huset så kan andre laste det ned og spille i det. Hadde vært fint vis du gjorde det?Kjempebra blogg,godt nyttår🤗👌

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg