Inntekt 2017, Mensen, Søsken, Skilsmisse +++ Ukens spørsmål #193

inneholder reklame

Hvor mye tjener du på bloggen din?
– Liker egentlig ikke å snakke om slike ting, men skatte etaten i Norge lar jo hvem som helst søke opp inntekten min, så da kan jeg like greit si hva jeg faktisk tjente på bloggen. Det som står på skattelistene er forresten etter fratrekk for utgifter til firmaet mitt, så det viser jo ikke hva jeg faktisk tjente.

Men inntekten min varierer veldig fra måned til måned. Men i 2016 tjente jeg 700’000,- kr, og i 2017 ble det rett over en million. Har ikke sendt ut alle fakturaer helt ennå, så har ikke 100% oversikten på hvor mye over 1 million det ble. 

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

 

Hva syns du om naboene dine? Hvertfall de som bor nærme deg (har fått med meg at dere bor litt øde)
– Det er vel cirka 10 hus rett her jeg bor, og alle jeg har hilst på er veldig hyggelige. Nå bor jo vi i hus ved vannet, så det er jo litt dyrere enn vanlige leiligheter. Så det gjør jo at alle som bor her med unntak av oss er godt over 40 år, haha. Så er ikke akkurat noen å bli BFF med her for å si det sånn. 

 

Hvor gammel er Per Fredrik?
– Han er 31 år. Han hadde bursdag 21 desember, så han har nettopp blitt det. 

 

Hvor er genseren fra?
– Den finner du HER på Nelly. Syns den er så fin! Også er den super basic, så den passer til så mye forskjellig. Tror faktisk det er den genseren jeg har brukt mest den siste tiden, fordi jeg bare elsker den! Det er forresten en body, men den har knepping nederst så da trenger ikke ta av hele toppen om du skal på do. Hehe! 

 

Jeg lurer på hvordan du sa til moren din at du fikk mensen. Hvor lang tid det tok før du sa det. Og hva slags forhold dere fikk etterpå?
– Nå er det 12 år siden jeg fikk mensen, så jeg husker ikke akkurat ordene jeg sa. Men mamma og jeg har alltid hatt et veldig åpent forhold, så vi kan snakke med hverandre om absolutt alt, så det var null stress å fortelle det til henne med en gang jeg fikk det. Mensen er ikke noe man skal være flau over, så det er ikke noe man burde være redd for å si til sin egen mor.

 

Hvor bor du?
– Jeg bor i Sandefjord, cirka 5 minutter unna sentrumskjernen. 

Hvor mange søsken har du, kranglet du mye med dem før, og er foreldrene dine skilt?
– Jeg har en storesøster som er 3,5 år eldre enn meg. Søsteren min heter Madeleine, og dere har jo sett henne her på bloggen ganske mye. Foreldrene mine er gift og det har de vært siden jeg var 4 år gammel eller noe. 

Hvor gammel var du da du begynte å interessere deg for sminke?
– Jeg begynte å interessere meg for sminke da jeg var rundt 10-11 år kanskje? Bestevenninnen min og jeg var veldig mye tidligere ute enn de andre, så vi fikk jo høre det når vi brukte sminke. Men det brydde vi oss ikke om. Husker da jeg gikk i 8. klasse, da hadde jeg helt dilla på sminke og måtte alltid ha minst 8 lipglosser i lommene samtidig. Måtte jo ha litt å velge mellom. Haha! 

Hvorfor åpnet du kommentarfeltet igjen?
– Jeg savnet rett og slett kontakten med dere, og det føltes ut som at jeg blogget for meg selv bare. Jeg elsker jo kontakten med dere, og å få feedback på alt mulig forskjellig, så uten det ble det veldig rart å blogge. Er SÅ glad for at jeg åpnet kommentarfeltet igjen. Savnet dere så mye!

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”? 🌟

 

49 kommentarer
    1. Kan du svare nå? Hvorfor legger du aldri ut bilde med foreldrene dine? Vil de ikke være med på bloggen?

    2. Jeg elsker bloggen din å videoene dine på yt❤️Du er et veldig godt forbilde for veldig mange å du er den peneste jenta i helle verden ❤️😍☺️Jeg elsker deg❤️Håper du svarer❤️❤️

    3. Hei 🙂
      Ville bare si at det er ikke bare folk over 40 som bor i gaten hos deg :-p
      Jeg er alenemor med en gutt på 15 mnd som bor rett over gata for dere :-p
      Bare å komme innom på kaffe, te, kakao eller brus 🙂

    4. Det er ikke sååå tidelig og få mensen i 12 eller 13 års alderen,de fleste får det rundt der Elsker bloggen din du gjør en kjempe flott jobb!❤️

    5. Litt det samme som Tonje, haha:-) Finnes faktisk ungdom litt lenger inn i gata der du bor også. Bor noen hus innover :-p

    6. ” Nå bor jo vi i hus ved vannet, så det er jo litt dyrere enn vanlige leiligheter. Så det gjør jo at alle som bor her med unntak av oss er godt over 40 år” mener du da at siden dere er unge så har dere bedre råd enn de eldre? synes det er veldig rart at du ikke liker å snakke om penger, men du er så vanvittig opptatt av materielle goder.

    7. Hei jeg er en super stor fan av bloggen din og yt-kanalen din 💜ELSKER DEG STINA 💜😍💙PS:Du er et veldig bra forbilde får mange og ikke minst meg 💜❤️💙😍🦄🦄

    8. Hei Stina jeg elsker å lese bloggen din!! Kan du lage en video hvor Per Fredrik kjøper klær til deg og du til han.det hadde blitt så gøy å sett på!

    9. Du virker utrolig søt og snill❤️❤️❤️❤️Du er veldig flink til og blogge❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    10. Hvordan et man at en gutt liker deg? Pliss svar din største fan💓 har sett på deg siden jeg var 5 år

    11. Olá! Sou brasileira e nova aqui no seu blog! Já assisti vários vídeos no seu canal do YouTube e pedi ajuda do Google para traduzir um monte de post…kkkk
      Tenho varias perguntas para fazer, mas acho que vou me conter. Então vou aproveitar para dizer que adorei os vlogs e a decoração de Natal da sua casa! Você e Per Fredrik formam um lindo casal e já virei fã dos dois!
      O Brasil espera vocês para uma visita com direito a vlog! Hehe
      Espero que o tradutor do Google seja fiel com tudo que escrevi! 😅 BEIJO
      Hei! Jeg er brasiliansk og ny her på bloggen din! Jeg har allerede sett på flere videoer på YouTube-kanalen din, og jeg ba Google om hjelp til å oversette mange innlegg … kkkk
      Jeg har flere spørsmål å spørre, men jeg tror jeg vil begrense meg selv. Så jeg vil gjerne si at jeg elsket Vlogs og juleutsmykningen av huset ditt! Du og Per Fredrik lager et nydelig par, og jeg har blitt en fan av begge!
      Brasil venter på deg for et besøk med vlog-rettigheter! hehe
      Jeg håper Google-oversetteren er trofast på alt jeg har skrevet! 😅 KISS

    12. Hei, jeg lurer på hvor lenge man har mensen? Noen jenter i klassen sier at man får det 1 uke i måneden, og andre sier det bare er 3-4 dager i måneden. Det gjør meg veldig usikker😬

    13. Hei, jeg bare lurte på noen ting 🙂
      1. Hvor gammel er du?
      2. Har du noen gang vært i Bø i Telemark?
      3. Hvorfor må man skrive inn e-posten sin osv for å skrive en kommentar?💘

    14. Uff, det er så mye mensen prat på denne bloggen at jeg blir helt flau her jeg sitter! Greit å svare på spm om det når leserne dine lurer, men det er jo nesten hver uke?? Det er utdypt i overskriftene, masse skriver OG på Snapstory opp til flere ganger i uka!? Oh my lord!

    15. Hei!
      Hvor gammel er du?
      Hva er ditt forbilde?
      Du er bare best, søsteren min på 20 sier at du er ganske egoistisk, men jeg er ikke enig, du er bare best!

    16. Ukens spørsmål: Hva synes Per Fredrik om at du legger ut lettkledde bilder på nett? Og kan du ha en Whats on my Phone?❤️

    17. Følte du kropspress på u-skolen?(jeg går i 8 klasse og føler det skikkelig)jeg prøver og bli tynn og hopper over alle måltider uten om ett hver dag,jeg vil så gjerne bli perfekt(jeg har også hoppet over mat i dager på rad og kuttet meg på armene og på magen fordi jeg er så lei meg fordi jeg vil bli tynn:(håper du svarer-hilsen stor fan❤️

    18. Hva synest du om Me too kampanjen som er nå?
      Du er virker som en veldig positiv og artig person💜stå på med bloggen👍

    19. Jeg er en stor fan av din blogg og jeg kjønner ikke at du måtte stenge kommentarfeltet nor du fikk hatkomentarer og det er fordi du er en flink blogger jeg elsker bloggen din💕
      Hvor gammel er hunden og hvor lenge har dere hadd henne?❤️🤷🏻‍♀️

    20. Har skrevet i tidligere kommentarer men du svarer meg aldri.
      DEN HVITE KÅPEN DIN MED PELS RUNDT HALS OG RUNDT ARMENE, HVOR HAR DU KJØPT DEN OG EVT LEGG VED LINK😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg