Tidenes negle-tips!

inneholder reklame

I åresvis har jeg gått til salong for å fikse neglene mine. Jeg har testet ut mange forskjellige salonger, mange flinke og noen ikke så flinke. Men uansett hvor flinke de har vært har jeg alltid klart å være uheldig her og der og knekke neglen. Det er alltid veldig kjedelig, for da må jeg gå i 2 uker med en knekt negl før neste salong time er.

Det er jo også ganske dyrt å fikse neglene så ofte som jeg gjorde, og fra januar til august betalte jeg 2000,- kr per måned kun for negler. Det er jo vanvittig mye penger! Og når jeg fikk det sponset måtte jeg sette av masse tid til å dra til Oslo, sitte på salongen i et par timer og ja, det var rett og slett veldig tidskrevende. Jeg har jo hele tiden tenkt at slik måtte det bare være, for jeg ville jo ha fine negler. Mine naturlige har aldri sjans til å bli noe særlig lange eller fine, så det var bare å glemme.

For en tid siden tipset en venninne meg om at hun satt på løsnegler selv. Jeg fikk litt throwback til 10 klasse ballet der jeg brukte det selv, og de falt av og var heller ikke særlig pene. Men jeg ga det en sjans. Nå har jeg testet ut forskjellige merker, og jeg har virkelig funnet et soleklar favoritt.

Disse neglene ser ut som en blanding av at man har vært på salong og naturlige negler. De er lange og fine, samtidig som de ikke er tykke slik akrylnegler er. Limet som følger med til disse neglene er helt annerledes enn andre merker jeg har testet. Dette funker skikkelig liksom! Her snakker vi negler som sitter perfekt i 1-2 uker av gangen.

Det beste av alt; om jeg er uheldig og knekker en negl, eller en faller av, kan jeg bare bruke 2 minutter på å fikse det selv. Å sette på hele settet tok bare 10-15 minutter, så det var jo genialt. Det er virkelig noe annet enn å bruke en hel dag frem og tilbake til Oslo, og to timer på salong..!

Nå har jeg hatt på disse neglene i nesten en uke, og alle sitter som støpt fast. De har også holdt seg utrolig fine! Neglene kjøper jeg forresten hos Cubus. Av det jeg vet er de de eneste som fører de i butikk. De har også forskjellige lengder, farger og looks så det er mye å velge mellom!

Bruker du falske negler? 💅🏻

31 kommentarer
    1. Yey!! Så kult at de satt like bra på deg😍 seriøst det beste negltipset👍🏻 Kjøpte meg de rosa idag selv fakrisk, we be matching guurl✨

    2. Hvis disse er såååå bra og din soleklare favoritt. Hvorfor kjøpte du da negler fra h&m koleksjonen for bare ett par dager siden?

    3. Jeg trodde det var salongnegler du har hatt på deg i en stund nå, men wow for en fin «salong» look! Tror nesten jeg må kjøpe meg noen pakker løsnegler selv <3

    4. Hei!! Så kult at du prøver ut dette! Bruker selv løsnegler fordi mine egene vokste så fort men knakk med en gang!😩 jeg kjøper negler fra ebay(en pakke med 100 negler, en neglsaks og tre filer + lim til kun 40kr! Altså det er helt sykt! De tar litt lenger tid siden de kommer dritlange og firkantet så du må file de i den lengden og fassongen du vil, men det syntes jeg bare er gøy!😻 disse anbefaler jeg virkelig! Link til pakken her : https://m.ebay.com/itm/100-Pcs-Natural-Acrylic-French-Tips-Nail-Art-Glue-Cutter-Polish-File-Tools-Set/371541854589?hash=item56819ec97d:g:oSoAAOSw-jFaITsQ

    5. Jeg prøvde mine første i går faktisk! :)) Veldig greit å prøve det ut, men jeg har mitt lille “helseproblem”, som er at jeg ikke tåler kosmetisk eller medesinsk lim. :/ Reagerer dermed på alle slags limtyper, fra plaster til neglelim. Veldig kjedelig, men slik er det bare. Måtte ta de av i dag, da neglene og neglerota begynte å bli utrolig rød.

    6. Jeg bruker falske negler når jeg ikke har tid til å fikse mine ekte negler. Hvis jeg må velge en favoritt må det bli falske negler.

    7. Nei jeg sparer ut mine egne👍🏻Har jo negler, ikke vits å betale for plastikk. Neglene blir jo fine hvis du lar dem puste litt og ikke har på negler hele tiden

    8. Ja og nei, bruker oftes mine egne negler men foretrekker helst fake, siden mine knekker hele tiden og de fake sitter bra og knekker ikke

    9. Dette er ikke bra for naturneglen desverre, etter noen mnd bruk kan neglene bli grønne og det er ikke noe pent! Det er et bra negltips😉

    10. Marie: Vet det kan skje om man får fukt under neglen. Det skjer med alle slags negler (lim / akryl / gele). Men det er sjelden det skjer, og kun om man ikke er nøye med at alle neglene er forseglet 🙂

    11. Noen ganger bruker jeg falske negler.💕 Men hvor og Når kan man sende inn spørsmål til ukas spørsmål, eller hva det heter?

    12. Jeg var en ivrig neglbiter i mange år, falske reddet meg der. Jeg brukte de litt for ofte en periode og mine egne negler ble veldig tynne og svake, knekte av hele tiden, så husk å ta noen pauser. Bruker det aldri nå lenger da jeg har veldig sterke negler som vokser altfor fort nå (alt takket være et supert kosthold) så føler ikke behovet. Er veldig fint da 🙂

    13. Jeg tror je skal prøve det jeg biter negler ofte men hvilke senter? Jeg håper jeg slutter da jeg biter ikke plast fordi det kan gi kreft og mormor døde av brystkreft.

    14. De var skikkelig fine! Skal prøve de neste gang jeg vil pynte meg litt ekstra.
      Anbefaler å prøve neglene de selger på apoteket, imPress tror jeg de heter! De er press-on, men holder veldig godt! 🙂
      Har jobb der jeg ikke kan ha lange negler, men elsker å bruke falske negler i ferier og helger 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg