4 Guilty pleasure tv-programmer

Jeg har noen tv-programmer som jeg har helt dilla på, men som kanskje ikke er de programmene jeg roper høyest ut om at jeg se på. Disse er mine guilty pleasures, og jeg elsker de! Alle seriene unntatt en har jeg sett på i åresvis, og jeg er helt hekta.

Alltid når jeg sminker meg, spiser frokost, bretter klær eller gjør slike ting pleier jeg å la disse programmene surre i bakgrunnen. De gir alle forskjellige innblikk i livet i Los Angeles, med glitter glamour og hvor ille det kan gå.

– Real Housewives of Beverly Hills – 

Lurer du hvordan livet med privat jet, egen kokk, gigantisk walk in closet med Birkin vesker linet opp, og en Lamborghini stående i garasjen, føles? Vel, her får du innblikk i akkurat det livet.

Dette er kvinner som er gift med noen av de rikeste mennene i Hollywood, og dette er hvordan livene dems er på godt og vondt. Dette er vel det programmet jeg har sett på aller lengst, og jeg har sett alle sesongene. Absolutt å anbefale om du vil se glitter og glamour!

– Second wives club – 

Lurer du på hvordan det er å være en gold digger som er gift med en mann som er 20 år eldre? Vel, her får du se hvordan det faktisk er. Du får se all rikdommen, men også hvor viktig det er å kunne stå på egne ben. I denne serien får du faktisk se hvor fort livet dems snur seg, og det er fascinerende å se på.

Selv syns jeg denne serien er fascinerende fordi det er så mange jenter der ute som på en eller annen måte lar seg være helt avhengig av en mann sine penger, og det er så viktig med girl power og at vi jenter kan stå på egne ben, og ikke er avhengig av en mann! 

– Botched – 

Hvor galt kan det egentlig gå når man legger seg under kniven for å fikse på puppene sine? Eller nesen? Eller rumpa? I denne serien får vi se alle mulige mennesker som har lagt seg under kniven i håp om å bli mer vakker, men som har fått en utrolig mislykket operasjon som har ødelagt dem helt. Denne serien er viktig å se på for å forstå hvor ille det å gjøre endringer med kroppen faktisk kan gå.

De har også med en plastic fantastic person i hver eneste episode, som er ganske spesiell å se innblikk i livet til. Her snakker vi alt fra levende barbie dukker til mennesker som vil se ut som aliens. 

– Keeping up with the Kardashians – 

Vi har alle hørt om familien Kardashian på en eller annen måte. Enten om du har et Kylie Jenner lipkit, syns rumpa til Kim K er gigantisk, eller du bare har hørt om om de. De er en stor familie med mange forskjellige personligheter, og de kan å by på seg selv.

Det som er litt ironisk er at jeg haaaatet Kardashian familien før jeg hadde sett serien dems. Jeg tenkte de bare var en gjeng med idioter som var kjente for å være kjente. Vel, der tok jeg grovt feil. Her er kvinnene businnes women til de grader, og det er så inspirerende å følge med på livene dems!

Alle seriene er forresten tilgjengelige på tv2 sumo (ikke reklame). 

 

Hvilke serier er dine guilty pleasures? 🌟

11 kommentarer
    1. Jeg elsker sånne gamle serier fra 80 eller 90 tallet. Mine to favoritter er full house og mot i brøstet. Mot i brøstet har jeg sett på siden jeg var tre år, og jeg blir aldri lei. Kan seriøst mange av replikkene utenat. Ellers liker jeg å se på serier på Netflix, som pretty little liars og fyller house. Også liker jeg å se på serier hvor folk skal selge eller renovere huset sitt. Er så gøy å se på at folk er uenige med hverandre, eller krangler over at det må være et bad på hvert soverom i huset. Elsker deg Stina❤️Fortsett med din gode væremåte og drit i hva folk sier om deg. Du er et utrolig stort forbilde for meg. Jeg veier en god del for mye, men takket være deg har jeg gått ned nesten 10 kg i fettprosent på under et halvt år. Har selvfølgelig fått rett veiledning av leger, men du gjør at jeg gir en ekstra innsats hver eneste dag. Elsker deg, og du er en fantastisk blogger. Gleder meg til alt du skal i 2018 og godt nyttår

    2. This is so embarassing… but I sometimes watch “Cheaters”! People who cheat their spouses are trash, but so is the whole show, I think! XD 😉

    3. Kardashians, bloggerne, jenter, kirurgiske katastrofer, jeg elsker deg stina 😍 stå på videre nå i 2018 ❤❤

    4. Følger alltid med på Shadowhunters, Riverdale, Kardashians, The Originals, Scream og Fuller House (den nye serien fra 2016). 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg