Mensen, Pris på hus, Jenter som frir +++ Ukens spørsmål #192

Hva synes du om at jenter frir?
– Jeg tenker at folk får gjøre som de selv føler for. Men personlig ville jeg aldri vært den som fridde. Jeg syns det er utrolig romantisk at det er mannen som skal fri, så jeg foretrekker heller det. 

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

 

Når fikk du mensen?
– Jeg fikk mensen da jeg var 13 år gammel ( fikk skrevet feil tidligere; riktig er 13) Så det var ganske tidlig. 

 

Hva gjorde du med alle klærne du kvittet deg med? Mintes å huske at det var 15 søppelsekker..
– De donerte jeg bort til UFF. Det ble min lille julepresang til de i år 🙂

Var du ensom når du bodde i leiligheten for deg selv?
– Jeg bodde jo bare noen måneder alene før jeg møtte Per Fredrik, så jeg fikk aldri følt på det over tid. Men jeg merket jo hvor ensomt det kunne være til tider. Ble man syk måtte man passe på seg selv. Husker en gang hvor jeg fikk ekstreme smerter og måtte dra på legevakten og sitte der alene hele natten. Da merket jeg hvor ensomt det kunne være å bo alene. Spesielt med tanke på at jeg bodde så langt unna alt av nære venner og familie. 

Utrolig fint hus! Hvor mye kostet det?
– Takk! Vi kjøpte det for 5,7 milloner. Men vi har pusset det opp veldig mye, så vi fikk ny takst på det et år siden. Da var den nye taksten på 6,5 millioner. 

Hvor er badekaret kjøpt? Var veldig fint!
– Det er så fint! Elsker å bruke det! Aner dessverre ikke hvor det er fra, siden det fulgte med til huset. 

Hva liker du best med vinteren?
– Jeg liker veldig godt når det er snø, for da kan jeg gå på ski også gjør det at det ser mye lysere og finere ut utendørs. 

Når har du bursdag?
– Jeg har bursdag 5 februar. Så det er bare en måned til jeg fyller år. Herregud, tenk at jeg blir 25 år! Det er helt sprøtt! 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

66 kommentarer

Siste innlegg