Vi har kastet ut julen!

Gjett hva Per Fredrik og jeg gjorde rett etter at jeg hadde filmet ferdig house tour videoen? Vi pakket ned hele julen! Vi reiser til Oslo i morgen, og da vi kommer hjem 1. nyttårsdag er det deilig at det er helt “normalt” igjen her, og at julen er helt over.

Vi pyntet jo hele huset 27 november, så vi har mildt sagt hatt jul en god stund. Til og med juletreet ble pyntet da, så her har det virkelig vært full jul siden. Så når vi går inn i et nytt år er det deilig å være helt ferdige med julen. 

Pynten vi har ute kommer vi til å la stå oppe til 15 januar, siden jeg syns det er så koselig med lys ute, og det gjør det litt lettere å takle mørketiden. Men ellers enn det skal alt av julepynt vekk. Nå har vi holdt på i timesvis med å ta av julekuler av to store juletrær og seks små juletrær, 25 lysremser rundt i huset, og alt mulig annet julepynt.

Hele gangen er full av esker og bokser som er stappfulle med julepynt, og det blir litt av et prosjekt å få alt sammen opp på loftet. Heldigvis har vi et svært loft, så vi har god lagringsplass. Det trenger vi for å si det sånn. Haha! 

Chloe er så rar! Hver eneste gang hun ser en eske hopper hun rett oppi den. Bare sjekk ut videoen Per Fredrik filmet mens vi ryddet, som jeg la ut på snapchat (stinablogg). Ler meg halvt ihjel av den rare lille hunden!

Nå er det bare litt småting rundt i huset igjen, så er alt ryddet opp. Det er utrolig hvor tomt og rart det føles, nå som alt er ryddet vekk. Treet står fortsatt igjen midt i stua, bare uten noe pynt og det ser så ensomt ut uten all pynten. Haha! 

Selv om det blir rart og tomt når det ikke er jul lengre, kjenner jeg at det skal bli deilig å komme tilbake til hverdagen igjen. Jeg tror nok jeg må ta en tur på både plantasjen og en interiørbutikk etter nyttår, for nå føles det så tomt ut her!

 

6 kommentarer
    1. Sykt fin julepynt dere har! Skjønner godt at Chloe liker det❤️
      Så jeg lurte på om hvor kjøpte dere julekulene på det ene bildet? De var såå nydelige!😍
      Mvh Malin ML

    2. Litt trist å pakke bort, men skjønner dere godt 😀 Kan du lage en ny SIMS 4 video? Hadde vært veldig morro!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg