Hvilken kjole på nyttårsaften?

I dag er jeg endelig i bedre form, og det er så deilig! Jeg har virkelig rukket å gjøre så mye, og det er gøy å være tilbake for fullt igjen. En ting jeg endelig har gjort, som jeg har hatt lyst til å gjøre lenge er å filme en housetour juleversjon.

Så den skal jeg straks redigere og legge ut senere i kveld. Så det er bare å følge med om du vil se den!

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

Men før jeg begynner på den må jeg bare ha litt råd fra dere. Jeg er seriøst verdens dårligste til å velge kjole, og siden dere var så flinke med å hjelpe meg med julekjole spør jeg dere igjen! Hvilken av kjolene i dette innlegget skal jeg bruke på nyttårsaften? 

Per Fredrik og jeg skal til Oslo og bo på The Thief, spise god middag og se på rakettene fra takterrassen. Så jeg må ha noe som er nyttårsaften, men som kanskje ikke er heeeelt raveparty. Om dere skjønner? Haha! Hvilken syns dere jeg skal gå for?

 

#1 Jumpsuit 

#2 Playsuit med paljetter

#3 Kjole med paljetter

🌟 Hvilken bør jeg gå for? 🌟

275 kommentarer

Siste innlegg