Mitt eget hjemme-spa

I kveld har jeg virkelig blitt bedre i formen! Feberen begynner endelig å avta, og det er så deilig. Nå får vi bare krysse fingrene på at jeg ikke får feber igjen i natt. Så kan jeg endelig friskmelde meg igjen. Selv om det ikke er noe som heter sykemelding når man er blogger da, haha! 

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

Siden jeg følte meg bedre tok jeg meg et langt bad og det var så deilig! Vi har jo et fantastisk badekar med både lys, 3 forskjellige massasjestråler og til og med radio. Men jeg bruker det altfor sjeldent. Det er noe jeg virkelig må ta meg tid til i 2018, for det er jo så deilig. Massevis av lys, chailatte,  litt junk tv på mac’en og deilig bobler er bare himmelsk. Hjemmespa er amazing!

Dette er forresten mitt favoritt badeskum. Det dufter helt himmelsk! 

Etter badet følte jeg meg bare så detox’ed og fri fra alt av feber-helvete, og det var så digg! Nå skal Per Fredrik og jeg se hjemme alene 2 og kose oss med litt middag. Vi reiser jo til New York og skal bo på det hotellet som er i den filmen, så det gjør det ekstra morsomt å se filmen! 

16 kommentarer

Siste innlegg