Farlig høy feber

inneholder reklame

Heisann fra sofaen! Nå føles det nesten ut som at jeg har grodd fast her. Haha! Jeg har vært syk i flere dager nå, og kjenner virkelig at jeg gleder meg til å bli frisk igjen. I natt våknet jeg opp iskald og hadde gåsehus over hele kroppen. Jeg var så kald at jeg ristet! Per Fredrik våknet opp og passet på meg.

Siden jeg ligger rett ut og er syk, får dere heller se bilder fra da jeg var 1000 hakk friskere. lol

Vi tok tempen min og jeg skjønte fort at jeg egentlig ikke var kald. Jeg var glovarm! Jeg hadde 39,7 i feber og hadde fullt kuldesjokk. Per Fredrik hentet febernedsettende og en kald klut og hjalp meg med å få feberen ned. Uff, det var virkelig fælt å ha så høy feber! 

I dag har jeg sovet nesten hele dagen, og bare prøvd å slappe helt av. Jeg har nettopp snakket med legevakten på telefonen, og det er antagelig ikke noe annet å gjøre enn å ta det helt med ro og bare vente på at feberen skal gå over. Håper bare jeg blir friskere innen i morgen, sånn at Per Fredrik og jeg kan feire nyttårsaften i Oslo som planlagt. Er jo kjipt å være syk på nyttårsaften. 

KosedressHER  (fra gina tricot)

Nei, nå gleder jeg meg fryktelig til å komme meg inn i et nytt år der jeg skal være sunn og pleie kroppen min. Så jeg forhåpentligvis slipper å være så mye syk. For dette er jo ikke særlig gøy akkurat!

 

25 kommentarer
    1. Har også ligget med sannsynligvis like høy feber i to dager nå.. jeg er skikkelig lei!😂😂 god bedring!

    2. Hei Stina! Håper du blir bedre! Har akkurat blitt frisk etter noen uker med noe influensa lignende. Da hadde jeg 39,3 i en periode og det var jo ikke serlig gøy..:( Det som hjalp meg var Paracet ved senga når jeg kjente at det verket eller en varm dusj. Te med honning var også veldig bra for kroppen min og💞 Bli bedre!! Klemmer💞🌟

    3. 39,7°C i feber er ikke farlig høy feber, men det er mye! Håper du blir bedre til nyttårsaften. Godt nyttår og god bedring!

    4. Stakkars da 🙁 Håper du snart blir frisk, bra du har Per Fedrik ♡ Engang hadde jeg 42 i feber, lå bare rett ut og orka ikke sitte engang. Måtte til legen, men da fikk jeg bare beskjed at jeg måtte vente. Det var slitsomt, og dumt fordi jeg fikk jo ikke gjort noe.

    5. Vært syk siden 21.desember, men begynner endelig å bli frisk. Ikke særlig gøy og være syk nei, men godt du har PF. God bedring <3 Btw kan ikke du kjøre 30 dager uten sukker utfordring igjen? 🙂

    6. Awwwe😻♥️ Per Fredik er så snill mot deg elsker sånne forhold når han våknet opp på natta og holder deg med selskap og passer på at du har det så bra som mulig, selvom du er syk da😻😻 hilsen Maja 11 år♥️

    7. Jeg skjønner hvordan du har det. For noen år siden hadde jeg 40,1 i feber og var så farlige at eg ble innlagt på sykehus. Eg hadde da hjerne betenelse, så jeg har hatt den samme følelsen som deg og det er helt forferdeligt.
      God bedring Stina! Du er heldig som har en som passer på deg😉

    8. God bedring Stina❤️❤️Vet du har nevnt det på bloggen før, men husker ikke hvor.. Hvor har du kjøpt badekaret ditt?

    9. Hei Jeg er selv litt syk nå, men hadde en gang over 40 i feber så er glad det er over følte meg rett og slett helt ferdig . Men jeg håper du snart blir frisk <3

    10. Eg veit kordan det er, eg er ofte syk med feber og da bruker eg å ha 39,5°C-40,5°C😔🤧Elsker bloggen din ❤️Godt nytt år💋God bedring

    11. Selv har jeg hatt 42,5 i feber, men da gikk jeg i 4. Klasse på barneskolen. Da kjente jeg at jeg bare ikke orket noen ting. Mat hadde jeg i hvertfall ikke lyst på. Tilsammen hadde jeg vært syk i 7 dager, tror jeg om jeg ikke husker feil. I den perioden da jeg var syk smakte all mat dritt, om jeg kan si det rett ut. Det var ikke særlig gøy. Samtidig da jeg var syk passet vi i tillegg på en hund. Jeg som var så dårlig kunne jo bare ligge i senga. Det var de værste dagene jeg har hatt i hele mitt liv, så du er heldig som kun har 39,3 i feber om det var det du hadde – Du orker i hvertfall å spise 🙂 Gid bedring og håper du blir frisk snart

    12. Åååwww, Per Fredrik passer virkelig godt på deg❤️ Håper du blir frisk fort❤️ God bedring❤️ Elsker deg så mye❤️❤️

    13. Hei♥️😘 god bedring! Håper du blir frisk til nyttårsaften og får starte på 2018 frisk!:) hele familien min har akkurat hvert syk, så jeg føler med deg♥️♥️ Stor klem fra en stor fan

    14. Hadde 39-42 i feber en uke og fikk feberfantasi. Jeg så en vennine av meg gå inn på rommet mitt og jeg lagde katte lyder. Må ha vært skummelt og komisk for mamma og pappa.😂😂 Håper du blir frisk til nyttårsaften!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg