hits

10 Treningsml 2018

N som det bare er f dager igjen av ret er jeg virkelig opptatt med lage ml for 2018. Et av mine strste ml for det nye ret er komme meg i skikkelig bra treningsform og spise sunt. I 2017 var det mye sykdom og andre ting jeg ikke kunne kontrollere som gjorde at det ble vanskelig trene s mye jeg ville, og spise s sunt jeg nsket. 

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

 

N har heldigvis alle de tingene gtt over, og selv om jeg har influensa n er jo det noe som gr over innen noen dager. I 2018 har jeg satt en del klare ml for gjre det lettere vre sunn og sporty, og de vil jeg dele med dere. Kanskje noen av dere har lyst til gjre 2018 til et sunnere r, og trenger en liten dytt p veien?

🏋🏻‍♀️ Trene p treningsstudio tre ganger hver uke. N skal styrken i kroppen min virkelig bygges opp igjen, og det gjr jeg best p studioet. 

💧 Alltid ha en flaske vann stende ved siden av meg, s jeg kan drikke vann og holde med hydrert. 

🥑 Jeg er ikke oppfinnsom i matveien nr jeg er sulten. Derfor blir det ofte kjappe og drlige matlsninger nr jeg skal lage mat. Det ender ofte i usunn mat som ogs er veldig kjedelig. Ikke bra! Derfor skal jeg printe ut massevis av oppskrifter og matforslag til frokoster, lunsjer, middager og snacks som jeg skal ha i en perm, som jeg enkelt kan finne nr jeg er sulten. 

🐥 Spise mer proteiner. Proteiner er det som bygger opp musklene i kroppen, og det er super viktig om man vil f mer muskler og bli i bedre form.

🥕 I matskapene kommer jeg til ha mye forskjellige sunne basisvarer s det er enkelt spise sunt. Usunne matvarer kommer ikke til finnes i matskapene mine.

🍫 Spise godteri og usunn mat kun p lrdager. Da vet jeg hele tiden at jeg faktisk har en usunn dag se frem til, og det blir lettere holde meg unna det usunne i ukedagene. Om det er noen leftovers igjen nr sndagsmorgen kommer, gr de rett i sppelen. la usunn mat vre i huset er aldri smart. 

🍟 Jeg pendler mye, og ofte er det altfor lett at det blir mye usunn mat nr jeg stopper innom bensinstasjoner. Det blir det en slutt p n. Fremover kommer jeg til vre mye flinkere til planlegge mltidene slik at jeg slipper stoppe langs veien, og om jeg skulle bli sulten p selve veien kommer jeg til ha sunn snacks liggende i bilen.

🍣 Utforske nye spennende og sunne retter. spise den samme maten hele tiden blir i lengden ekstremt kjedelig. Derfor er det virkelig p tide at jeg utvider mathorisonten min og lrer meg nye retter!

🐠 Spise mye mer fisk. Jeg er ikke noe srlig glad i vanlig fisk, men hver gang jeg fr det servert p gourmet restaurant er det jo ddsgodt. S jeg m rett og slett lre meg lage god fisk p egenhnd. For fisk er utrolig viktig for en sunn kropp!

🙏🏻 Dette er ikke akkurat noe med trening gjre. Men det har alt med helse gjre. I 2018 skal jeg lre meg ikke bre andre menneskers problemer. Om noen rundt meg har problemer med noe blir jeg alltid altfor opphengt i det, og prver hjelpe de alt jeg kan. Men ofte veier det ned meg s mye at jeg blir mentalt utslitt av det. Her i verden m man sette seg selv frst fr man kan hjelpe andre, og det er akkurat det jeg kommer til gjre. 

 

 

🥑 Skal du bli sunnere i 2018? 🏋🏻‍♀️

 

23 kommentarer

OOO fineste Stina

Hadde likt en innlegg etterhvert med masse sunn mat som kan lages til frokost,lnsj og middag😊

Hei Stina.Husk at det ikke bare er proteiner du m spise nok av men ogs sunne karbohydrater. Sunne karbohydrater og proteiner sammen hjelper deg bygge muskler, ikke bare proteiner. Det skal ogs vre litt mer karbohydrater enn proteiner. Gleder meg til lese mer etterhvert:)

Vilde: Absolutt! Problemet hos meg har vrt at det har blitt altfor lite proteiner, s derfor jeg skrev det opp :-)

Jeg skal starte ret med ta en kroppsanalyse! Finne ut av hvordan kroppen er og s lage ml utifr det

Rebekka: Det er smart! Tror jeg skal gjre det samme :-)

Hvordan skaffer man seg motivasjon til trene regelmessig?

Hei igjen!

Jeg skal absolutt bli sunnere og ikke minst mer vegeatriansk i 2018! Her blir det minst 3-4 vegetar-middager i uken😀 Kjenner jeg gleder meg sykt mye til det nye ret!!😃

Klem Kristine❤️

Hei Stina jeg viste ikke at du hadde en sykdom god bedring, men kan du legge ut noen av de oppskriftene du prata om siden de virka interessant og husk og spis vitaminer snn at du ikke blir syk fort og fr influennsa 😂❤️ Digger bloggen din❤️

Fine tips!!:)

Du er bare det beste forbildet jeg kunne hatt<3 hper at du kan ha meetup i Bergen?<3

Jeg har ogs satt meg som ml bli sunnere og trene mere. Treningen min blir nkk foregende hjemme, eller utendrs.

Kunne du laget et innlegg hvor du gir noen treningstips?

Bra tips😍

PS, en smart ting er heller spise godteri p sndagen, slik at du begynner p en ny uke rett etterp og ikke hsr noe leftovers igjen

Gleder meg til se mer p bloggen❤ Jeg sliter altfor mye m den siste, og lurer p om du kan gi tips som hjelper??

Elsker bloggen din❤❤

Snn foresten s str du helt feil p det bilde fra treningsstudioet... Hper du str snn fordi du poserer og at du ikke trener snn

Et sprsml. Hvorfor har du tatt ut navlepiercingen?:-)

Gode ml, Stina!

Kan du legge ut treningsvideoer (hjemme og p gym) og oppskrifter p sunn mat? <3

Hei Stina

Jeg pleier spisen en sunn og god frokost nr jeg str opp.

Jeg pleier ha havregryn, melk, hakkede mandler og banan, da fr du bde frukt, ntter og havregryn og melk💓 det syntes jeg er en bra frokost, hvordan frokost pleier du spise? Anbefales prve😉

Kan du lage et innlegg hvor du skriver forslag til middag, frokost og lunsj??

Og hvor du skriver hvor du har funnet oppskriftene??

Ha det bra❤️😂😁

Veldig bra tips!

N fikk jeg plutselig mye mer motivasjon til begynne trene neste r. S takk❤️

Ida Helene Nilsen

Ida Helene Nilsen

Det derre flklypa spillet heter postsortering hper du ser denne kommentaren Stina❤️

Skriv en ny kommentar