Dere hadde rett!

God morgen! Nå har jeg nettopp våknet etter 13 timer med søvn. Skulle tro det ikke var fysikk mulig å sove så lenge..

Da ringeklokken min ringte i dag tidlig kjente jeg fort at influensaen hadde kicket inn. Jeg spurte jo dere hvorfor jeg hadde vært så dårlig i det siste, uten å ha noen tegn til sykdom, og mange av dere sa at jeg kanskje hadde influensa. Vel, i dag kom resten av influensaen.

 

Hodet er sykt vondt, kroppen verker, drøvelen min er på størrelsen med en gigantisk bokseball og jeg er så sår i nese og hals at det gjør vondt bare av tanken på å snakke. Så da var det bare å si ifra til mamma som egentlig skulle komme på besøk hit i dag sammen med pappa og bestemor, at jeg var altfor syk. Også var det bare å sove videre.

Det er så typisk meg å bli syk i julen. Heldigvis kom det ikke før i romjulen og det er jeg så glad for! I fjor var jeg syk på selve julaften og det var ikke særlig gøy!

I dag skal jeg bare drikke masse vann, spise mye mat og slappe helt av. Det er som regel den beste kuren når jeg er syk.

 

Og forresten: Per Fredrik våknet opp like syk i dag, så her er vi begge nede for telling. Så kjipt! Chloe er den eneste som er frisk, så hun løper rundt med lekeslangen sin og er helt i hundre!

28 kommentarer
    1. Du og Per Fredrik får ha god bedring da!😍 Chloe er utrolig søt og jeg er en stor fan av deg!!! Du er mitt forbilde og jeg vil gjerne møte deg en dag. God bedring fra meg!😍😘💖💕💝💗🐕🐕🐕 Kontakt meg på snap

    2. Håper dere blir friske fort 😉 Jeg var syk i hele jula i fjor så er veldig glad for at jeg klarte å holde meg frisk i år 🙂 Sender en godbedringsklem til dere begge.

    3. Jeg har vert syk med feber i 18 dager nå, har hatt influensa. Jeg har vore til legen i dag og tatt blodprøve, jeg er visst på bedringens veg

    4. Stakkars dere! Eg pleier alltid å bli syk nære julen, men heldigvis er det alltid før eller etter julen. Pleier å bli syk nøyaktig den 20. Desember, det er litt trist for det er dagen søsteren min har bursdag. ELSKER BLOGGEN DIN 🙂

    5. God bedring til dere begge 2. Håper det er over til søndag. Ønsker dere en riktig godt nyttår.

    6. Hei!!
      Så kjipt at dere har blitt syke!😟 Håper virkelig at dere blir bedre snart❤️ Jeg har et par tips til deg/dere som er syke nå❤️:
      1. Jeg SVERGER til ingefær-te🙏🏻😇❤️ Slik lager du den:
      – Kok opp vann og hell over i en kopp.
      – Skrell en liten klump (😅) med ingefær.
      – Legg ingefæren oppi koppen.
      – La stå i 3-4 min.
      ❤️ Drikk og tenk grønne tanker😂😇)
      2. Drikk vann, du gjør det allerede men viktig uansett😄
      3. Sov-ta en dusj-kle deg i ULL-drikk vann og spis sunn mat- sov😊😀
      Vet at du ikke spurte om tips, unnskyld! Vil bare at dere/alle skal være friske!❤️❤️
      Klem Kristine❤️

    7. Sannsynligvis er det ikke influensa da det er noe som blir “kastet på deg”, altså at du ikke blir gradvis sykere men blir veldig syk med engang. Kan godt være en kraftig forkjølelse. Uansett, god bedring til dere begge 🙂

    8. Hei Stina. Stor fan!😇❤️🕊 God bedring. Et forslag til yt video er «plan with me» det ville jeg ha elsket å sett👾🕊😍

    9. Uffff, jeg var syk like før jul og jeg var redd for og være syk julaften men var syk lille julaften men lel det må være fælt og jeg ble ikke bedre for jeg drikker ikke vann men lel, god bedring til dere begge🎀 håper dere blir friske snart🤧😍
      Klem fra TINA

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg