Nye innkjøp fra nettet!

inneholder reklame (noen av linkene er affiliate)

Tusen takk for mange gode innspill om hvorfor jeg er i så dårlig form. Om det fortsetter over nyttår, tar jeg uten tvil turen til legen. Men nå får jeg bare prøve å spise riktig mat og ta tiden til hjelp, så får vi bare krysse fingrene på at det løser seg av seg selv!

Siden jeg uansett ikke orker å gjøre så mye, har jeg bare sittet ved mac’en og bestilt massevis av produkter som jeg trengte. For en gangs skyld; ja, trengte, ikke “trengte”. Haha! 

Den første tingen jeg kjøpte var en “spiralizer”. Det er et produkt jeg har hørt så mye kult om! Den gjør sånn at man kan skjære grønnsaker som gulrøtter, agurk, squash, osv inn i strimler i formen av blant annet spaghetti.

Det gjør det mye lettere å bytte ut pasta med grønnsaker når man skal spise retter som spaghetti og kjøttdeig. Den gjør det også lettere å gjøre grønnsaker klare for salater. Perfekt for meg som elsker å spise sunt, men som ofte syns det kan være litt vanskelig! Spiralizeren finner du forresten HER



 

Litt nytt treningstøy fra Cubus ble det også! Jeg fikk anbefaling av Victoria om at tightsen på bildet under var råbra, og at den var skikkelig behagelig. Så da måtte jeg bare klikke den hjem! Matchende treningsbh ble det også! 

Treningsbh – HER  //  Tights – HER 

Jeg fant også noen kule marmorsett som jeg bare måtte ha! Jeg elsker jo marmor, så treningstøy i marmor er jo bare amazing! 

Hvit tights HER  //  Treningsbh HER  //  Svart tights HER

Jeg fikk endelig kjøpt en ny treningsmatte, som jeg kan bruke hjemme! Jeg har en på treningsrommet allerede, men den er gigantisk! Jeg liker å trene i stua ut mot utsikten, og på verandaen om sommeren, og da er denne perfekt! Matten er fra Yogiraj og du finner den HER

Denne er jeg så spent på! Jeg bruker lightroom til å redigere bildene mine, og ofte kan det være vanskelig å få riktig presisjon når jeg legger på lys og farger. Men med denne blir det mye lettere. Dette er et digitalt tegnebrett som mange forskjellige innen foto og tegnebransjen bruker. Tegnebrettet finner du HER

 

Som jeg nevnte lengre opp i innlegget; jeg har dilla på marmor. Haha! Så jeg bestilte hjem litt kontaktplast i forskjellige mønstre fra Panduro. Disse er perfekte å bruke til DIY prosjekter. Kontaktplasten finner du HER

5 kommentarer
    1. Jeg elsker også marmor så lykken var stor da jeg fikk hele 3 stykk kofferter i tre strl i “marmor” og filofax i marmor til jul. Har vært snill i år ja 🙂 hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg