Tidenes sykeste gave fra kjæresten!

Tidlig i høst kjøpte Per Fredrik julegave til meg, og han sa at han virkelig hadde slått på stortromma i år. I fjor fikk jeg reise til Gran Canaria der vi var på 5 stjerners hotell på en gigantisk suite, så dere kan jo tro at jeg har lurt på hva jeg kom til å få. Det har vært månedsvis med undring, og jeg har virkelig ikke hatt en eneste anelse. 

I kveld feiret vi julaften med min familie, og jeg fikk endelig vite hva gaven var. Da Per Fredrik fortalte hva gaven var begynte jeg seriøst å gråte. Jeg klarte ikke å holde gledestårene tilbake! Gaven var tur til New York der vi skal bo på The Plaza, som er et av de beste hotellene i New York. Det er det hotellet som hele hjemme alene 2 utspilte seg på. 

photo tourism concept new york city with statue liberty; Shutterstock ID 59760706; PO: aol; Job: production; Client: drone

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

Altså, det er den sykeste gaven jeg noensinne kunne fått! Hvordan er det mulig at jeg har en så snill kjæreste? At det går ann å være så gavmild forstår jeg virkelig ikke. Det er jo helt sinnsykt! 

Vi skal bo på en junior suite, som ser ut som den på bildet under. Det er jo hele 70 kvadratmeter, så jeg kommer til å føle meg som en prinsesse der inne!

Jeg har aldri vært i hverken USA eller utenfor Europa før, så dette blir jo veldig stort for meg. Og at vi på toppen av det hele skal bo på det sykeste hotellet er jo helt vilt! Vi reiser 1 februar, og gjett om jeg gleder meg! Dette blir jo helt sinnsykt!

Hvis dere har noen tips til hva vi bør oppleve i New York er det bare å skrive det i kommentarfeltet. Elsker å få tips fra dere! Kommer til å lese igjennom alt som er på Tripadvisor og alle blogger jeg finner. Jeg skal gjøre så mye research før vi reiser at jeg kommer til å vite nesten alt om N.Y før vi i det hele tatt er på Gardermoen. Haha! 

 

66 kommentarer
    1. Dere MÅ opp i One Word Trade Center, det er verdens tredje høyeste bygning eller noe sånt. Utrolig fin utsikt over hele byen, mer enn 500 meter over bakken.

    2. Wow for en fantastisk gave, du er heldig og dette fortjener du! Jeg bare lurte på hva du gav per Fredrik til julegave? Liksom siden hand var helt WOW!! Hva kjøpte du😊

    3. Woow! Så heldig du er! Du og Per Fredrik er bare så fine sammen også❤️ Gleder meg litt på deres vegne, haha❤️

    4. Når jeg var i New York kjørte jeg helikopter over byen og det var sinnsykt gøy! Det burde du også gjøre!!💞💞

    5. dere burde dra innom små parker, ikke bare central park! central park er veldig fint men det er så mange turister der man mister litt av new york opplevelsen. og de basice turisttingene er verdt å få med seg! og mindre bydeler som queens og brooklyn, ikke bare manhattan! det er såååå fantastisk i new york, man reker umulig å se alt på noen dager/uker!

    6. Dra til One World Trade Center. Da ser du ALT. Drop å bruk penger på empire state. Vi gjorde det forrige uke, angrer ikke et sekund.

    7. Vet ikke om hvor du burde gå men du burde virkelig smake på reeses! Det er sjokolade med peanøttsmør inni og det er i prange pakke!! Kos dere masse i ny!!

    8. ta med en tom koffert når dere reiser å heller kjøp klær når dere er der. når jeg var der så var det noen som i tillegg kjøpte en eksta koffert for å få med alt tilbake til norge.

    9. Niice! Dra til central park, times square, der er en butikk med hudkremer osv som jeg tror heter the brilliance new York, de har den BESTE diamond peelingen! Jeg fikk en behandling gratis sist jeg var der, og kjøpte kremen asap:) anbefaler også helikoptertur! Oog en tur til Ground zero og staten Island ferry. Og mat på delicatessen i soho

    10. Dere må opp i Empire State!! Helt utrolig😍 Og i Times Square🤩 Fantastisk opplevelse🤪☺️❤️❤️

    11. Wow! Nå kjenner jeg at jeg er sykt sjalu😂😘 kunne du ha vlogget når du er der? Selv skal jeg til London den 18. Februar, gleder meg sykt!😂😘💕

    12. Du burde dra til rockefeller center hvis du skal ha helt fantastisk utsikt. Da får du utsikt over hele byen og det er mye mindre kø enn i empire state building! Hvis du skal shoppe så anbefaler jeg SoHo. Der har de alle butikkene du kan tenkte deg, og er mye mer oversiktelig enn times square🌎 musikal på Broadway er også helt utrolig gøy!

    13. Du er sykt heldig! Jeg var der i høstferien! Dere bare MÅ reise til ein plass som kalles for “Top Of the rock”! Da vil dere få ein helt fantastisk utsikt over hele NY!😍

    14. Rett ved empire state er det en «resturang» der de har buffeter med de sykeste salatene og fruktskålene du noen sinne kommer til å se!! I tillegg har de utrolig gode varmretter også:) Selve lokalet er ikke så veldig koselig, men egner seg perfekt som lunsjstopp og frokost! Den heter Bread&Butter hvis jeg ikke husker helt feil

    15. Jeg har vert i New York en gang før! Det var helt fantastisk! Dere bare MÅ hå innom en slags høy bygning som kalles “Top of the rock”! Da vil dere få en helt fantastisk utsikt over N.Y🌟

    16. Omg! Så kult! Anbefaler VIRKELIG Max Brenner – Adresse: 841 Broadway, New York, NY 10003❤️ Sjokolade til et nytt nivå!❤️❤️ Det varmer hjerte, hvertfall i denna kulda! Ta forresten også med varme klær! Det er ikke snakk om noen syden-varmegrader der nei😂

    17. Dere burde dra på Central Perk Café fra Friends, den finnes i virkeligheten, så den burde dere dra på!!😻

    18. OMG! Får en fin gave!! Du e så veldig! Hvor lenge er dere der? Stor fan av deg! Håper du ser og gir et svar til meg❤️

    19. Jeg syns du burde dra til empire state og time square kan du vlogge da du er i ny? Jeg vil gjerne ha en innskjøps video kos deg masse da!😍😍😍😘😘❤️❤️👌🏻👌🏻😏😏😻😻

    20. SÅÅ HELDIG!
      Har vært i New York en del ganger, og om dere vil ha den beste utsikten, dra til Rockefeller Center og ikke Empire State building! På Rockefeller får dere utsikten mot Empire State mot sør, og Central Park mot nord. Utrolige bilder og helt vanvittig utsikt i begge retninger, så mitt beste tips til den fineste utsikten over byen er uten tvil Rockefeller! I tillegg bør dere ta dere en tur i Central Park, The Boathouse er et koselig spisested der. Dra på TAO og spis asiatisk, det er virkelig en opplevelse verdt å unne seg, og var det absolutt kuleste spisestedet vi besøkte da jeg var der første gang! (Ligger heller ikke så langt ifra hotellet deres) Kan også anbefale SOHO og alle de kule shoppingmulighetene der, det er virkelig et kult nabolag. Og siden det er din første tur til NY kan du ikke komme utenom å gå nedover 5th avenue og innom alle merkebutikkene, samt en tur til Times Square på kvelden hvor alle lysene lyser opp. Føles som man er midt i en amerikansk film, selv om det garantert er stappet av mennesker og turister. MET-museet er også verdt et besøk!
      Goood tur Stina!

    21. Har skrevet tusen innlegg fra når jeg og kjæresten var i New York på bloggen. Har lagt ut mange tips om ting dere kan gjøre <3

    22. Du burde sjekke ut Trump Tower, jeg hadde ikke så veldig lyst i starten siden det er jo liksom Donald Trump sin bygning liksom, men det er veldig fint inni og hvis jeg husker riktig så var det en kafè der<33

    23. Jeg var i New York i høstferien og da gjorde vi masse spennende😻 jeg ville anbefalt å dra innom central park, gå over brooklynbridge, one world trade center, 5th avenue, rockfeller center, ta båt forbi frihetsgudinnen, gå innom times squere! Det er så masse å gjøre der og du kommer garantert ikke til å bli missfornøyd med turen, det kan jeg love deg❤️😂 Men jeg bare lurte på hvor lenge dere kommer til å bli i New York????? Kos dere masse og ha en fin jul😘😘

    24. Du burde glede deg!! Jeg og familien var i New York i høstferien. Jeg anbefaler å dra til toppen av Empire State Building, tur i sentral park og se en musikal på Broadway.

    25. Jeg har vært der 2-3 ganger nå. Og er en ting jeg alltid anbefaler alle å gjøre er å dra til ground zero. Betal for å få en guide der! De kan tingene sine skikkelig godt! Dette var noe jeg ikke ville, men er absolutt det beste med hele turen.. Hver gang! Ellers er det mange gode forslag over her! Men gå til ground zero og betal for guide ikke gå uten guide…

    26. Jeg har bodd i USA, dyrehagen er det jeg anbefaler mest! Det er som og vere i sinn egen verden og alt bare er helt 100! Kos deg😍💓😘

    27. Heldig!!! Var der tidligere i år, dere burde virkelig få med dere Ellis Island, Harlem, Greenvillage, Central Park, gå «highline», mange museer, alle gatene selvfølgelig og ikke minst avslutt hele turen med en musikal på Broadway! Da får dere med dere alle de forskjellige og fantastiske sidene av NY på samme tid – gled deg! Det er fantastisk 😀

    28. Frihetsgudinnen. Me skal kanskje til USA ein gang. Me skal besøke tante i LA. Og kanskje innom New York. Kanskje. Alle har lyst

    29. Du burde dra til centeral park!❤️Det er en av verdens mest kjente parker! Du har sikkert hørt om den haha, men jeg ville bare gi et bra tips💓

    30. Du må ta ein båttur til frihetsgudinnen og empiri statebuilding det e absolutt heilt magisk eg har vert der

    31. Dere burde dra på restauranten Bubba Gump💓
      Det er en sikkeleg bra resturant Jeg elsket den ❤️
      Verdens beste mat ❤️ Mye sjø mat er det der💓

    32. Dere burde dra til central park også burde dere dra en litent tur og shoppe🧡forresten så skal jeg også dra til new York i februar💖

    33. Dere må jo selvfølgelig dra til Empire stare building, central park osv. Times square er dritfine på kvelden og å se en forestilling på Buillboard er en DRØM❤️

    34. Vil anbefale American Museum of Natural History. Dette er hvor «Natt på museet» filmene er spilt inn! Ellers vil jeg anbefale å gå innom Apple butikkene, Broadway og Hard Rock café i Time Square:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg