Slik ble årets jule-sminke!

Nå har jeg nettopp lagt sminken ferdig og fikset håret mitt, og jeg begynner å bli klar for å feire jul. Jeg har enda ikke valgt ut kjole enda, men jeg har virkelig fått så mange gode tips av dere etter gårsdagens innlegg. Så jeg skal gå igjennom de etterpå, og velge ut kjole da. Viser dere hvilken kjole jeg går for før jeg drar! 

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

 

Sminken i dag ble mye oransj og kobbertoner. Jeg har brukt det nye øyenskygge palettet mitt fra “HudaBeauty” og jeg elsker det! Det har så mange amazing farger, så det anbefaler jeg virkelig på det varmeste. Winged eyeliner og løsvipper er jo bare så meg, så i dag var intet unntak! Hehe!

På leppene brukte jeg lipliner fra NYX i fargen “naturel” og en mac leppestift i fargen “matte honelove” over. Syns det ble veldig fint! Sikkert mange som syns det er litt basic bitch. Meeeeen, det blåser jeg i. I like it, og det er det eneste som betyr noe! 

Om dere vil se hvordan jeg ser ut uten sminke er det forresten bare å sjekke snapchat (stinablogg). Huden min har virkelig blitt så bra nå etter at jeg har brukt riktige produkter over lang tid, så jeg bare måtte legge ut et bilde uten sminke. Er jo så mange av dere som hele tiden lurer på hvordan jeg ser ut uten sminke, så here you go! 

Nå skal jeg pakke inn de alle siste pakkene og sette de klare i poser i gangen, så jeg ikke glemmer noe som helst. Er så flaut å glemme gaven til noen, så det kan jeg ikke la skje. Hehe! 

15 kommentarer
    1. så fin du ble😍 du burde virkelig være stolt over det du har fått til!💞 pf må være skikkelig heldig!😊💋

    2. Hello! I follow you from Spain! The only problem its i have to use translator for read all😥, but i can read it anyway! 😂 i love the way you write its so natural and real! In Spain there are a lot of inluencers and bloggers but they aren’t natural and they also seen so… Fake, thanks for say the name of the eyebrows, they see so beautiful!!! Ah! And about the dress, my favourite its the First one and the Red, oh! I have a question please! How do you make your eyeliner? I always see me like a panda WTF! 😂😂 thanks for been so real with all of your post!!! Saludos desde España!!! And sorry for my english 😅😅

    3. OMG!!!!!!!!!!! SO BEAUTY!!! Du er bare HELT amazing til å sminke deg selv!!! Jeg skal så SYKT gå sånn på julaften!!!!!!! LOVE YOU SO MUCH!!!!♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    4. Hei Stina! Lurte på hvilke produkter og hvor du har kjøpt disse produktene som hjalp deg å bli kvitt kviser😊Stor fan❤️
      God jul og godt nyttår💛

    5. Kjære Stina du er drit kul og så flink til å sminke deg kan du lage en video om og legge på ilaner ikke sikker på hvordan det skrives❤❤❤❤❤❤❤❤💚💛💜💙💗💖💕💓❤💘💟💞💝❣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg