Er dette typisk deg?

I dag var jeg på shopping, og handlet inn de aller siste julegavene. Det var noen julegaver jeg virkelig var usikker på i år, så de måtte jeg vente helt med til siste øyeblikk før jeg visste hva jeg skulle kjøpe.

De siste dagene har jo gått unna så det suser, så det har jo ikke akkurat gjort at jeg har hatt så mye tid til å kjøpe inn gaver, hehe! Men da vaskehjelpene var her tidligere i dag dro jeg rett og slett ut for å kjøpe inn siste rest. Det var jo virkelig i siste minutt, i og med at vi skal feire jul i morgen. Haha! 

Men det er jo så typisk meg, og jeg er kanskje ikke den eneste? Jeg tror aldri jeg har kjøpt en eneste gave før desember, og ei heller vært ferdig før 20 desember. Evig surrehue! Forhåpentligvis blir jeg flinkere neste år! Er jo lov å håpe!

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

 

Mens jeg var ute og shoppet kjøpte jeg noen ting som jeg trenger på badet. Jeg var nesten tom for både rens og toner, så det var litt krise! Kjøpte også løsnegler. Tror ikke jeg har brukt det en eneste gang de siste 4 årene, så dette blir spennende å se hvordan blir! Kjøpte også et sett på H&M som var litt mer meg, som jeg nettopp har satt på.

Syns det ble skikkelig fint, men er veldig spent på å se hvordan de holder seg. Har fortsatt flashbacks til 10. klasse ballet da flere av neglene datt av rett før jeg skulle inn for å fotograferes med bestevenninnen min. Det var rimelig neglekrise for å si det sånn! 

Nå skal vi lage middag og se på jul i blodfjell. Har fått helt dilla på den julekalenderen. Den er jo så spennende! Gjetter ut nye mordere hele tiden, men tar jo alltid feil. Er så spent på å se hvem som er morderen! Om noen vet det; ikke avslør det i kommentarfeltet. Da blir jeg så skuffa. Hahaha!

 

Når ble du ferdig med julegavene?

8 kommentarer
    1. Godt jeg ikke er den eneste som er hekta på jul i blodfjell!!😂
      Jeg er fortsatt ikke ferdig med julegavene! Jeg tror jeg mangler bare en, da men.. Jaja. Det er en dag i morgen også!
      GOD JUL ALLE SAMMEN!!!❤️❤️❤️🎄🎄

    2. Du hadde lange negler før, men nå ser jeg at de plutselig ble korte? Why? Du kledde de lange så bra❤❤

    3. Kunne du etter jul ha en “hudpleie Giveaway”? Med de hudproduktene du bruker for å få bedre hud. Det fins nok mange av dine lesere (inkludert meg selv) som har en del kviser og black heads som kunne hatt bruk for gode hudpleie produkter.

    4. Mammaen min har det spillet på iPaden men jeg har skilte foreldre og jeg er hos pappa nå men skal se hva det heter når jeg kommer til mamma igjen:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg