Mine juleplaner

Nå er det ikke mange dagene igjen til julaften, og jeg gleder meg gru-gleder meg. Jeg gleder meg skikkelig til å være med familie og kose meg med de! Men jeg gruer meg til julen er over.

Vi har virkelig fått det så julete og koselig i år, og det blir så trist og tomt uten all julepynten. Utendørs kommer det til å bli så mørkt og kjipt! Nå kommer ikke vi til å ta noe ned før 1 januar. Men det er jo ikke lenge til! 

Resten av juletiden kommer jeg i alle fall til å kose meg til det fulle. Vi har ikke lagt så altfor mye planer for julen i år. Men det som vi vet er at Per Fredrik og jeg skal feire jul hos foreldrene mine lille julaften. Det blir med foreldrene mine, søsteren min og kjæresten hennes også barna dems, og litt besteforeldre. På julaften kommer vi til å feire sammen med familien til Per Fredrik. Er så koselig at vi får feiret med begge sider, og at vi ikke må velge bort den ene siden. 

Resten av julen kommer det til å bli mye julehygge, med venner og kjente. Nyttårsaften har vi bestemt at skal være annerledes i år. Vanligvis pleier vi å dra på store fester, men i år orker vi rett og slett ikke så mye mennesker og “hazzle”. Vi vil ha en rolig og koselig nyttårsaften, hvor vi bare er oss. Så vi har bestilt hotell på The Thief hvor vi tar med Chloe.

De har jo hundevennlige rom, så det passer oss perfekt. Vi kommer til å spise en god middag og se på fyrverkeriet fra restauranten og tak terrassen. Det blir så koselig! Det året her har har jo vært litt av et år med mye opp- og nedturer, og da føler vi det er best å avslutte det sammen med en mer rolig feiring. 

Så ja, det er våre planer for julen i år. En ting er sikkert; jeg skal kose meg gløgg ihjel, med masse god mat og pepperkaker med kakao hele julen. For når nyåret kommer skal jeg rett tilbake til sunn mat og mye trening. 

13 kommentarer

Siste innlegg