Kim K fail og Oslo savn

Sponset behandling

 

Nå sitter jeg i frisørstolen med farge i håret og ser litt ut som en person fra fremtiden med rart hår. Eventuelt noen som prøver å dra en Kim Kardashian wet look som har gått skikkelig galt. Haha!

I dag skal Carina farge etterveksten på håret mitt og heise tape extensionet. Det har vokst ut en god del, så det blir deilig å feste det på nytt.

Det er jo straks jul og nyttårsaften, så da er det jo deilig å være helt fresh på håret til det. Selv om jeg alltid liker å ha håret stylet da. Hehe!

Nå har jeg nettopp bestilt pizza fra Olivia via Foodora. Husker da jeg bodde i Oslo. Da kjøpte jeg mat via Foodra hele tiden. Det var så deilig å ha utvalg fra skikkelig gode restauranter, levert rett hjem på døra.

I Sandefjord er det liksom bare Peppes Pizza og noen kebabsjapper å velge mellom, så jeg kjenner at jeg savner det å ha den muligheten. Men på en annen side har jeg blitt veldig flink til å lage mat hjemme, og jeg sparer ekstremt mye penger. Så sånn sett er det jo en positiv ting da!

Nå skal fargen skylles ut. Så jeg får runde av her. Viser dere resultatet senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg