Håper vi fortsetter når vi får barn

I november bestemte Per Fredrik og jeg oss for noe skikkelig koselig; å ha pakkekalender. Vi hadde egentlig tenkt til å ha det i fjor også, men det rakk vi rett og slett ikke i julekaoset. I år derimot var vi tidlig ute, og kjøpte inn 24 koselige gaver til hverandre. 

Nå er vi allerede et godt stykke ut i desember, så vi har allerede rukket å åpne en del av gavene. Det har blitt en liten “tradisjon” for oss at vi hver morgen setter oss sammen og åpner gavene sammen. Først åpner Chloe sin kalender, hvor hun får en ny godtebit hver eneste dag.

Hun blir helt vill når vi sier “åpne pakkekalender?”. Da vet hun at hun skal få noe godt! Så hun løper rett bort til kalenderen sin og snuser vilt på den til Per Fredrik åpner dagens luke for henne. Hun er så søt og glad når hun får godteriet sitt!

Deretter er det min og Per Fredrik sin tur til å åpne gaver, og wow så mye fint jeg har fått så langt! Per Fredrik kjenner meg ekstremt godt, og vet hvor Barbie-dilla jeg har, så i den første luken var det en Barbie med brunt hår. Omg, jeg ble så glad! Det er jo ikke akkurat noe jeg kunne kjøpt selv, så da er det ekstra koselig å få det i gave!

Jeg har også fått body lotion med julelukt fra The Body Shop, en hvit og rosa pysj med cup cakes på, en pyntejakke, en julekopp fylt opp med sjokolade, en julegenser og masse små søte pynteting. Så koselig! Av meg har Per Fredrik fått dis julelukt, japanske figurer fra en av hans favorittserier, julete, julepynt til å ha på studioet sitt og andre små koselige gaver.

 

Det er så koselig med pakkekalender, og det er en tradisjon jeg håper at vi får til å gjøre hvert eneste år. Tenk så koselig det blir når vi får barn, og alle åpner gaver sammen hver morgen. Det blir julestemning det! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg