En død fugl, og julepynt fra skogen!

Herregud, vet dere hva jeg nettopp innså? Jeg har helt glemt å vise dere resten av julepynten her i huset! Vi har jo virkelig pyntet i alle kriker og kroker i år, og det må jeg jo vise dere!

Den første tingen jeg vil vise dere er denne grenen. Siden vi har skogstema som tema for julepynten i år, passet det perfekt med en idé jeg kom over på Pinterest. Nemlig å ha en gren fra skogen hengende i stua. 

Så jeg tok med Chloe ut på skogtur og vi fant den perfekte grenen. Mens jeg stolt skjærte den av treet tittet jeg kjapt ned på bakken, og da kom nesten frokosten min opp igjen. Der lå det en DØD fugl! Gjett om jeg pilte fort avgårde! Den grenen jeg egentlig ville ha lot jeg lett være igjen, for omg jeg så bokstavelig talt døden i øynene!

Men, selv om vi fikk litt av et sjokk i skogen ga vi ikke opp. Etter en god del leting fant vi til slutt den perfekte kvisten. Så da gikk vi igjennom hele nabolaget med en gigantisk kvist under armen. Følte meg rimelig normal da. Hehe! Men hva gjør man ikke for å pynte opp litt til jul?

Kvisten ble med inn og vi spylte gode av den, og lot den tørke skikkelig godt før vi hang den opp. Jeg er jo ikke akkurat en DIY guru eller fisker, så fiskesnøre hadde jeg ikke i huset. Så jeg brukte heller silkebånd og tegnestifter til å henge den opp, og syns egentlig det ble veldig fint! 

En god del julekuler og lys senere, så var kvisten pyntet opp, og gir virkelig den perfekte touchen til skogstemaet våres! 

Håper du syns denne idéen var inspirerende! Om du tester det ut selv, send meg gjerne bilde på DM instagram (@stinablogg). Elsker å se når dere tester ut ting jeg deler her på bloggen! 

🎄🎅🏻🎄

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg