Alder spiller ingen rolle

I går var jeg i bursdag til Victoria. “Lille” bærta har endelig blitt 23 år! Vicky er jo bare et årskull yngre enn meg, men siden hun har bursdag så sent på året, og jeg har i februar så er hun nesten alltid 2 år yngre enn meg. Men altså, det gir jeg egentlig litt blanke i, haha!

Merker at alder ikke spiller noen rolle lengre. Husker jo da jeg var yngre. Da var det heeeelt krise å være venninne med noen som var 2-3 år yngre enn meg selv. Nå derimot, merker det ikke engang. Haha!

Men, nå sporer jeg fælt av her! Vi feiret bursdagen hennes på “Anchas bodega” i Drammen. Det er stedet å dra til om man liker tapas, for herregud så god mat de har der! 

Alt i alt ble det masse god tapasmat og en skikkelig koselig feiring av Victoria! Så det var virkelig den perfekte måten å avslutte uken på. 

Hele dagen i dag har gått med til å gå igjennom alle beauty produktene mine. Jeg har kastet så ekstremt mye produkter at jeg nesten blir litt kvalm. 3 stappfulle søppelsekker fylt opp til randen med sminke, kremer og hårprodukter. Herregud! Fant en del ting som jeg aldri har brukt før, så de tingene kommer jeg til å gi bort i give away på snapchat (stinablogg).

Gud så deilig det er å ha blitt kvitt alt av produkter jeg faktisk aldri kom til å bruke, for let´s be honest, det er mange ting man bare legger bort og tenker “den kommer jeg til å bruke en eller annen gang”, vel den tiden kommer aldri. Noe som faktisk er skikkelig bra, er at nå får jeg god oversikt over alle produkter jeg har, så nå slipper jeg å kjøpe inn mer enn jeg faktisk trenger. Det er deilig det! 

Nå skal Per Fredrik og jeg lage litt middag, også skal vi se på julefilm. Det blir koselig det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg