Jeg kaster 15 søppelsekker med klær!

inneholder reklame

I dag har jeg virkelig gått bananas på walk in closet mitt! Jeg har gått igjennom absolutt alt av klær, sko og vesker nøye en etter en for å bestemme om jeg ville beholde eller kaste det. Det var så utrolig mange ting som jeg hadde som jeg faktisk ikke følte noen glede over lengre. Klær som jeg følte at jeg måtte ha bare “fordi” og som gjorde at resten av klærne så dritt ut. 

Etter 9 timer med å gå igjennom plagg og organisere alt på plass inn i skaper, har jeg nå kvittet meg med 15 søppelsekker med klær, sko og vesker. Altså. Ikke vanlige poser, men her snakker vi svære søppelsekker. Jeg skjønner ikke engang at jeg kunne ha så mye ting der inne! Det er jo faktisk ikke rart at det ble totalt kaotisk bare jeg snudde meg rundt.

Nå er det endelig luft og mellomrom mellom hvert plagg, så jeg kan se skikkelig godt hva som finnes. Før hadde jeg over 60 kjoler, og det var helt umulig å velge ut en kjole, fordi det var stappfullt. Nå derimot var det null stress, og jeg fant en kjole på sekunder! Amazing! 

Alt av ting jeg kvitter meg med kommer jeg til å gi til Fretex, så kan det være min julegave til veldedighet i år. Beholdt kun en liten søppelsekk med noen vesker og kjoler jeg tenker å selge, men ellers enn det går resten til Fretex og noe i søppelen selvfølgelig. Hehe! 

Etter at jeg var ferdig med å fjerne alle klær jeg ikke skulle ha lengre, vasket jeg hele walk in closet mitt sånn at det skulle være helt rent når jeg la inn nye klær. Det var mye støv rundt omkring for å si det sånn! Uffameg! Nå har jeg i alle fall lagt alt nøye inn i skaper, og har satt inn mange plastikkbokser i skuffer for at jeg kan lettere organisere ting. Skal vise dere masse bilder av alt sammen senere, så dere kan se! Nå er det så mørkt ute, så da blir det umulig å ta bra bilder for dere. 

KjoleHER 30% rabatt NÅ! (fra gina tricot)

Nå er jeg skrubbsulten og helt klar for date night med Per Fredrik, så nå får jeg bare runde av her, for nå må vi straks kjøre for å rekke bordreservasjonen vår! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg