Endelig er kontoret ferdig!

inneholder reklame

Nå er det en liten stund siden jeg startet å pusse opp kontoret. Selve oppussingen gikk utrolig fort unna. Jeg var kjapp med å komme meg inn på IKEA, hente alt jeg trengte og spikre opp alt sammen.

Selve pyntingen derimot.. Den har tatt ganske lang tid! Nå er jeg endelig ferdig med å pynte, og har pyntet opp med litt julepynt også. Nå er det skikkelig koselig der inne!

Jeg valgte å ha en pult som gikk i et hele veien, sånn at det ikke ble noen unødvendige “hull” mellom skrivebord og sminkebord. Det var jo det før, så det ville jeg unngå. Jeg kjøpte bordplater i forskjellige størrelser og lengder så det etter en tur innom Maxbo der de skjærte til platene, passet sammen. 

På selve rommet har jeg valgt å kjøre en veldig clean look, med litt småpynt her og der, uten at det blir for mye dill-dall. Det kan fort blir rotete hvis det er altfor mye ting overalt, så det ville jeg unngå. 

På hyllene har jeg noen få detaljer som betyr mye for meg. En barbie jeg fikk av Per Fredrik, fordi han vet hvor mye jeg liker Barbie. En plakett jeg fikk av United Screens da kanalen min rundet 50’000 abonnenter, og medaljen min for å vinne “årets videoblogger”. 

På bordet har jeg en nøtteknekker, fordi “barbie nøtteknekkeren” var en av mine favorittfilmer som liten, så denne måtte jeg bare kjøpe med da jeg var i Dublin forrige uke. 

ToppHER (Gina Tricot)

BukseHER (Bik Bok)

Alt i alt har jeg blitt skikkelig fornøyd med rommet, og der er enda godt. For herregud så mye tid jeg bruker her! Hehe!
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg