Nye innkjøp!

inneholder reklame

I går var jeg på shopping med Rebecca, for å finne noen nye jeans og gaver. Begge deler fant jeg! Jeg fikk unnagjort mye av julegavehandelen i går, så det var veldig deilig! Jeg var innom Gina Tricot og fant noen nye koseklær, og jeg falt helt pladask for en nattblå velourkosedress.

Den er altså så deilig å ha på! Og fargen er jo helt perfekt for årstiden som er nå. Denne kommer jeg nok til å ha mye på meg i juletiden, og egentlig resten av mørketiden. For den er jo ikke bare for julen akkurat, hehe! 

🌟 Velourdress – Genser HER, bukse HER 🌟

🌟 PysjtoppHER  /  PysjshortsHER 🌟

Jeg var en tur innom Accesoriez og fant tidenes søteste strikkegenser til Chloe! Altså, hvor søt er hun ikke med den? Hun ser så nydelig ut med den! 

Den passet helt perfekt til henne, da den er litt løs så hun kan gå rundt med den komfortabelt hele tiden. I tillegg varmer den når det trengs, også puster den, så hun blir ikke altfor varm. Rett og slett, midt i blinken til henne!

Var innom Bik Bok en tur og kjøpte to nye jeans, som er i samme modell, bare forskjellige farger. De jeansene her er seriøst de beste jeg har vært borti. De er super stretchy, så de er skikkelig behagelige. Også er de skikkelig fine i passformen, da de er highwaist og går akkurat opp til den midjen svinger inn, så man får fremhevet midjen.

Kjøpte den svarte tidlig i år, men jeg har brukt den så mye at jeg rett og slett trengte en ny. Haha! Jeg klipper forresten av alle bukser jeg har helt nederst ved bena, siden jeg er lav og har korte ben. Så de er ikke klippet av når de er i butikken. 

🌟 Jeans HER 🌟

🌟 JeansHER 🌟

Jeg fikk endelig tak i favoritt kakaoen min i går! Den er så god, og anbefales på det varmeste. Den har smak av salt og karamell. Helt himmelsk! Kjøpte også en utrolig søt og morsom g-string. Den var bare så lættis at jeg måtte ha den! Du finner den HER på Gina Tricot. Fant også en sløyfe strikk, den var skikkelig fin så den måtte jeg bare ta med! Du finner den HER hos Gina Tricot. 

Også ble det litt beauty produkter. Ansiktsmaske er jeg helt avhengig av, og det hjelper masse på huden min! 

Til slutt fant jeg også en genser på Gina Tricot som jeg syns at var så kul! Elsker at den er litt rocka og oser av girl power! Du finner den HER.

Så, som dere ser ble det en del shopping på meg selv også. Men det er vel lov vel? Hehe! I think so! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg