Dyreste solbrillene jeg noensinne har kjøpt

I forrige uke var jeg i Dublin, og da Per Fredrik og jeg var på Gardermoen stakk vi innom en solbrillebutikk. Det var 5 minutter til boarding startet, så vi hadde ikke akkurat veldig god tid. Men Per Fredrik hadde glemt igjen solbrillene sine hjemme, og måtte kjapt kjøpe noen nye.

Mens han fikk hjelp av ekspeditøren tittet jeg litt rundt på solbriller, og fant et sykt fint par. De var jo veldig dyre (nesten 3000,- kr), så jeg hadde ikke akkurat tenkt til å kjøpe de så spontant. Jeg er ikke akkurat sånn som pleier å kjøpe dyre solbriller. Selv syns jeg at det er litt bortkastede penger, fordi jeg alltid klarer å ødelegge de på en eller annen måte. 

Så jeg sa litt tullete til Per Fredrik “kanskje jeg skal kjøpe de her? haha”. Så fikk jeg tilbake fra Per Fredrik “Ja, hvorfor ikke? De var jo skikkelig deg, og du har jo jobbet mye i det siste”. Jeg kunne jo ikke vært mer enig med Per Fredrik, så før jeg visste ordet av det hadde jeg kjøpt de. De er jo sykt fine, og veldig “meg” så why not? Jeg får bare passe på at jeg tar litt bedre vare på de enn alle andre solbriller jeg noensinne har hatt. Haha!

Føler meg så fin og sassy med de. Hehe! 

Dyre solbriller, men selv føler jeg at det var verdt det, og det er jo faktisk det som betyr noe! 🌟

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg