DIY: Kakao stasjon!

inneholder reklame

Nå er vi endelig godt inn i desember. Selv har jeg vært i skikkelig julemodus en liten stund allerede! Vi har pyntet hele huset i skikkelig julestil, og en av tingene vi gjorde da vi pyntet var å lage en egen kakao stasjon.

Her har vi kakaopulver, marshmallows, julekopper med teskjeer, sugerør, hjemmelagde pepperkaker som Per Fredrik og jeg lagde for litt siden og candy canes. Alt man trenger for å lage en skikkelig god kakao med godt tilbehør! 

Julegenser – Gina Tricot, HER

🎅🏻🎄

Vi har hatt denne lille stasjonen en stund allerede, og jeg har laget meg så mye kakao fra den. Det er så koselig å se ut på all snøen mens jeg lager meg en stor kopp med kakao. Det kan ikke bli mer idyllisk enn det!

Denne kakao stasjonen kommer jeg nok til å lage meg kakao fra mange ganger i vinter. Vi har kjøpt en spesiell kakao som er så god! Problemet er bare at den er helt umulig å få tak i! Første gangen jeg kjøpte den fant jeg den ved en tilfeldighet i Tønsberg på en interiørbutikk.

Men jeg var jo helt sikker på at de skulle ha den flere steder. Den er jo helt sinnsykt god med både karamell og havsalt, så jeg må tror jeg må tilbake dit igjen for å se om de har mer. De har i alle fall ingen andre steder. Hehe! 

🎅🏻🍪☕️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg