Grunnen til at vi er i Dublin..

Nå har vi nettopp vært ute på shopping. Vi er jo her siden Per Fredrik er med som skuespiller i Vikings (tv-serien), men jeg fikk tatt med Per Fredrik på “Brown Thomas” som er et slags kjøpesenter med mye eksklusive merker som Chanel, Prada, Gucci, Hermes og mange andre. Det ble mye vindusshopping, for det er jo ikke akkurat sånn at jeg kjøper en veske til 30’000 helt spontant. Hehe!

Men jeg fikk shoppet en god del julepynt og andre koselige ting. I øverste etasje var det en stor avdeling med helt sinnssyk fin julepynt. Altså, bare se på bildene under så skjønner dere.. Det er vilt liksom.

Fikk også kjøpt Huda Beauty øyeskyggepalettet som jeg har hatt lyst på veldig lenge. Gleder meg så sykt til å teste det ut. Tror det er skikkelig bra! Det var i alle fall sykt mange fine farger! Tok også turen innom Mac der jeg testet bokstavelig talt 40 forskjellige leppestifter, før jeg til slutt fant den perfekt leppestiften. Haha, hånda mi så ikke ut etterpå! Jeg brukte sånn 5 sminkeservietter til å fjerne leppestift testingen.. 

Etter masse shopping tok vi en lunsj sammen hvor jeg fikk tidenes beste drink. Det var en bringebær mojito drink som bare var så fresh og digg at jeg nesten ikke kan beskrive det! Skulle ønske jeg hadde bartender skills og klarte å lage slikt. Kanskje jeg skal ta et kurs på det?

Nå har vi nettopp kommet tilbake på hotellet, og vi har bestilt roomservice. I kveld skal vi bare ta det med ro og sovne tidlig. Per Fredrik må opp tidlig i morgen for å være klar til Vikings innspilling.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg