Slik har vi pyntet huset utendørs til jul!

inneholder reklame

Wiiii! Nå er vi endelig ferdig med å pynte med juletrelys ute! Herregud for et resultat dette har blitt. Jeg hadde aldri sett for meg at det skulle bli så fint, da jeg begynte å planlegge det.

I år har vi virkelig gått all-in med massevis av lys på huset og rundt i hagen utenfor huset, og for å si det sånn; huset våres lyser virkelig opp midt i mørket. Hehe!

Jeg har alltid syntes at det er skikkelig koselig med masse lys ute. Det gjør virkelig noe med humøret. Jeg hater jo egentlig når det er mørkt, fordi det blir så trist og kjipt. Men nå gleder jeg meg bare til det blir mørkt ute, for da syns alle lysene så godt! 

Jakke – Bik Bok, HER

 

Vi er jo veldig tidlig ute med alt sammen i år, men vi reiser jo til Dublin i morgen og vi ville at alt skulle være helt klart og ferdig til 1 desember. Det er det nesten! Nå er det bare noen siste finpussinger innendørs, også er vi helt ferdige med å pynte!

Det har virkelig vært litt av et prosjekt å pynte så mye i år, men jeg syns det virkelig har vært gøy og koselig! Jeg elsker å pusle med pynteting og gjøre ting finere. Så dette passer midt i blinken for meg. Hehe!

Nå skal jeg starte på et lite gren-pynte-prosjekt til stua. Var i skogen i stad med Chloe og fant en stor gren som vi skal pynte med, og jeg tror virkelig at det blir skikkelig fint! Gleder meg til å vise dere resultatet! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg