Flytte når vi får barn? Julepynting, 2,5 millioner abonnenter ++ Ukens spørsmål #187

inneholder reklame

Er det noen måte vi kan kontakte deg på til vanlig?
– Ja! Den letteste måten er å sende meg en DM på instagram. Jeg sjekker innom der ganske ofte, så det er det beste stedet å sende meg mld på. IKKE send meg e-mail. Om dere gjør det svarer jeg ikke. E-mailen min er KUN for business. Hehe! 

Blir ikke julestemningen litt borte innen jul når dere pynter så tidlig?
– Nei, tvert imot! Julen varer jo så altfort kort tid, så om vi hadde pyntet den 20 desember hadde vi såvidt rukket å komme i julestemning før alt var over. Nå derimot får vi god tid til å nyte alt og bare kose oss med det. Vi pyntet jo tidlig i fjor også, og vi begge liker best å gjøre det sånn.

Hvordan napper du brynene dine, uten at det gjør vondt?
– Jeg har nappet øyenbrynene mine siden jeg var 12 år, så jeg tror nok at enten så er hårsekkene så vandt med å bli nappet at det ikke gjør vondt lengre. Eller så er det bare fordi at jeg ikke er hårsår. Tror det avhenger mest av sistnevnte. 

 

Har Per Fredrik sin egen Youtubekanal?
– Ja, han har en musikk kanal der han legger opp covers på utallige språk og original sanger. Hans kanal er internasjonal, og han har mye fans i USA, Japan og Sør Amerika. Han har jo over 2,5 millioner abonnenter, så det er veldig gøy! Utrolig stolt av hvor mye han har fått til ❤️ Youtubekanalen hans heter forresten “pellekofficial”. 

Hvor skal dere feire jul i år?
– Lille julaften skal vi feire hos søsteren min med en god del av min familie. Søsteren min skal jobbe på julaften i år, så derfor kommer de til å feire julaften på lille julaften. På selve julaften kommer vi til å være hos søsteren til Per Fredrik med en god del av han sin familie. Åh, som jeg gleder meg til å feire jul i år!

 

Har du bestemt deg for hvilken kjole du skal bruke på julaften?
– Jeg har fått / kjøpt så utrolig mange nye kjoler i det siste at jeg har virkelig ingen anelse! Men jeg heller mot kjolen fra Gina Tricot jeg har på bildene under. Den er så elegant og vakker! Perfekt for julefeiring! Den er forresten på 30% rabatt nå, og koster kun 349,- kr om det er noen der ute som ser etter en fin kjole til jul. Du finner den HER

Når dere får barn, kommer dere til å bo i huset dere bor i nå?
– Jeg er faktisk litt usikker. Mens barna er små kan vi jo bo her. Men soverommene er litt for små til å ha som barnerom når barna blir større. I tillegg trenger vi jo god plass til kontor til meg og studio til Per Fredrik, så vi kommer nok til å flytte den dagen vi får barn. Er jo deilig med god plass når man blir flere! 

 

Kan du ha ny housetour?
– Ja, det skal jeg ha! Når huset er 100% ferdig pyntet til jul har jeg lyst til å ha en juleversjon med house tour. Har sett mange slike house tourer på YouTube i det siste, og det er jo så gøy! Så det kommer snart. Men vi er ikke helt ferdige med å pynte enda, så vi må vente litt til.

Hva pleier dere å spise på julaften?
– Familien min pleier å spise enten kalkun eller medisterkaker+julepølser+surkål osv. Jeg elsker kalkun og selv om det egentlig er nyttårsmat, er det skikkelig julemat for meg. Jeg er ikke noe særlig glad i den vanlige julematen som pinnekjøtt og lutefisk. Rakfisk er også noe jeg syns er skikkelig god julemat! Rakfisken fra “Annes Hage” er uten tvil min favoritt. Den er den tanten og onkelen min som har oppdrett på, og den jeg har vokst opp med.

 

Siden kommentarfeltet mitt er stengt, åpner jeg alltid snapchat på søndager så dere kan sende inn spørsmål. Legg meg til på snapchat; stinablogg for å stille spørsmål og se enda mer fra hverdagen min! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg