Nytt favoritt sted!

I går var Per Fredrik og jeg på date. Vi har fått oss et nytt favorittsted i Tønsberg! Restauranten ligger på brygga, og man kan se koselig utover vannet. Det er så romantisk! Den heter forresten “Papparazzi”. De har utrolig god mat der, og det er alltid god stemning!

Merker at det er mange julebord om dagen, for herregud så mange langbord med mennesker det var der! Men det er jo virkelig sesongen for det nå.

La forresten ut en liten haul video med masse festklær på snapchat (stinablogg) i stad, så om du trenger inspirasjon til klær til julebordet eller bare festklær generelt kan du sjekke ut det! 

Vi koste oss i alle fall veldig mye i går med både blåskjellssuppe og and. Ah, det var så godt! Skulle ønske jeg orket å lage slik mat hjemme hver dag. Det hadde vært noe det! Det hender jeg gjør det en iblant. Men det er virkelig ikke ofte!

Klarer liksom ikke å bruke superlang tid på kjøkkenet for å lage middag. Å bake derimot.. Da kan jeg stå i timesvis og holde på og bare kose meg! Hehe! Da finner jeg virkelig indre ro. Det er nesten litt som meditering for meg!  

💋

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg